  • 1. Data: 2013-10-31 18:54:31
    Temat: Nowy zlot motocyklowy
    Od: MTX 80 <rafal.mucha@_NOSPAM_onet.eu>

    Witam serdecznie wszystkich motocyklistów,mam 20 lat i mieszkam w bardzo
    pięknym miejscu nad samym Jeziorem Jeziorak z bezpośrednim do niego
    dostępem i w zeszłe wakacje wpadłem wraz z moimi rodzicami na pomysł
    organizacji zlotów motocyklowych ponieważ uważam że jest to idealne do
    tego miejsce.Chciałbym się tylko od was ludzi którzy wydaje mi się że byli
    już nie raz na tego typu imprezach dowiedzieć co powinno się tam
    znajdować? Zorganizowałem już koncert muzyczny,myśle że nie zabraknie też
    przekąsek typu zapiekanki hot-dogi,piwa kuflowego itp.A co dalej?o czym
    nie wspomniałem,a powinienem?Dodam też że mój terem ma pow 2 ha i jeszcze
    raz powtórze że cały ten teren jest z bezpośrednim dostępem do Jeziora na
    całej jego długości dlatego uważam że każdy powinien być wyposażony w
    namiot.A brzeg jest bardzo płytki,w odległości 60 m od brzegu grunt sięga
    dopiero 2 m głębokości czyli nawet nocne kąpiele nie zagrożą
    utonięciem.Czekam na porady od was i z góry za nie dziękuje.

  • 2. Data: 2013-11-01 16:56:32
    Temat: Odp: Nowy zlot motocyklowy
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "MTX 80" idzie w dobrym kierunku:

> [...]
    > pięknym miejscu nad samym Jeziorem Jeziorak z bezpośrednim do niego
    > dostępem i w zeszłe wakacje wpadłem wraz z moimi rodzicami na pomysł

    Pomysł bardzo dobry. Generalnie motonici wybredni nie są - starczy im
    wodopój piwny, kiełbaski, dobra pogoda i miejsce sympatyczne. Ważne (dla
    mnie przynajmniej aby klopy były czyste i jeśli to możliwe stacjonarne, a
    nie capiące toi toie. Skoro zorganizowałeś już tam koncert to dasz sobie
    rade ze zlotem motocyklowym.

    Pozdrawiam Johnny