  • 1. Data: 2016-08-02 10:52:36
    Temat: Nr wewnętrzny
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    Jak wy sobie radzicie z wyborem tzw numeru wewnętrznego na swoich
    smartfonach. Dzisiaj próbuje się dodzwonić do BOK Cyfry-, wystukuje nr a
    tam - "jeżeli chcesz tego to wybierz 1, jeżeli tamtego to wybierz 2 itd.
    Jak ja mam wybrać numer skoro nie można niczym wywołać klawiatury w
    momencie gdy nawiązane jest połączenie?

  • 2. Data: 2016-08-02 10:56:57
    Temat: Re: Nr wewnętrzny
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-02 10:52, Trybun wrote:
> [...]
    > tam - "jeżeli chcesz tego to wybierz 1, jeżeli tamtego to wybierz 2 itd.
    > Jak ja mam wybrać numer skoro nie można niczym wywołać klawiatury w

    Ja sobie radzę klikając w ikonkę która pokazuje klawiaturę. Niektóre
    maja blokadę klawiatury wtedy coś tam sie z boku wciska i można dopiero
    pukać.

  • 3. Data: 2016-08-02 11:02:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 2 Aug 2016 10:52:36 +0200, Trybun <C...@j...ru> wrote:

    >Jak wy sobie radzicie z wyborem tzw numeru wewnętrznego na swoich
    >smartfonach.
    Wybieram je z klawiatury na ekranie :)

> [...]
    >tam - "jeżeli chcesz tego to wybierz 1, jeżeli tamtego to wybierz 2 itd.
    >Jak ja mam wybrać numer skoro nie można niczym wywołać klawiatury w
    SOA#1

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2016-08-02 11:14:40
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    > Ja sobie radzę klikając w ikonkę która pokazuje klawiaturę. Niektóre
    > maja blokadę klawiatury wtedy coś tam sie z boku wciska i można
    > dopiero pukać.

    Przyjrzałem się dobrze i faktycznie jest taka ikonka od klawiatury i w
    moim sprzęcie.. Dzięki za naprowadzenie.

  • 5. Data: 2016-08-02 11:18:38
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-08-02 o 11:02, WAM pisze:

    > Wybieram je z klawiatury na ekranie :)

    Tak z ciekawości - a jak wybierasz numer "tonowo", tzn co robisz gdy po
    połączeniu z centrala przychodzi "komenda" - "wybierz nr tonowo"?

  • 6. Data: 2016-08-02 13:15:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Tak z ciekawości - a jak wybierasz numer "tonowo", tzn co robisz gdy po
    > połączeniu z centrala przychodzi "komenda" - "wybierz nr tonowo"?

    Innego wybierania teraz nie ma. Komunikat został czasów, kiedy istniało
    wybieranie impulsowe.

  • 7. Data: 2016-08-02 15:52:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-08-02 o 11:18, Trybun pisze:

    > Tak z ciekawości - a jak wybierasz numer "tonowo", tzn co robisz gdy po
    > połączeniu z centrala przychodzi "komenda" - "wybierz nr tonowo"?

    Można spróbować zagwizdać cyfrę ;)

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2016-08-02 16:33:40
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Irokez
    naskrobał(a):

    > Można spróbować zagwizdać cyfrę

    I nie tylko cyfrę, można się było podłaczyc do internetu i ściągać dane,
    przegladac strony itd przy pomocy głosowych wybieraków.
    #pdk
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -

  • 9. Data: 2016-08-02 16:37:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

> [...]
    > tam - "jeżeli chcesz tego to wybierz 1, jeżeli tamtego to wybierz 2 itd.
    > Jak ja mam wybrać numer skoro nie można niczym wywołać klawiatury w

    to nie jest numer wewnętrzny tylko IVR.
    no tak. Na bakelitowych z tarczą tego nie było.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2016-08-02 17:28:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    >Innego wybierania teraz nie ma. Komunikat został czasów, kiedy
    >istniało wybieranie impulsowe.

    Pulsowe chyba ciagle dziala.
    Choc oczywiscie tylko na liniach stacjonarnych.

    J.