  • 1. Data: 2010-03-09 09:09:27
    Temat: Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, czy jak do Play?
    Od: Mr Adzio <h...@o...pl>

    Witam,

    właśnie, jak w temacie. Załóżmy, że przechodzę do Play z zachowanie
    numeru Ery 602 XXX XXX. Powszechnie wiadomo, że wydzwonki do Play są
    droższe niż do wielkiej trójki. Skąd o tym ma wiedzieć ktoś, kto
    dzwoni do mnie i widzi, że 602 XXX XXX, to jak by nie patrzeć, numer
    Ery.
    W Play mówią, że system taktuje wydzwonkę do Playa. Nie jestem jednak
    pewny, czy mówią dobrze, bo kiedyś wydaje mi się, że na forum
    wspominano, że tak nie jest...

    Pytanie samo się ciśnie: jak w takim układzie taktowany jest ktoś do
    mnie dzwoniący, kto nie ma pojęcia, że już jestem w Play?
    Dzięki za odp.

    Pozd.
    Mr Adzio

  • 2. Data: 2010-03-09 09:16:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 01:09:27 -0800, Mr Adzio napisał(a):

    > Pytanie samo się ciśnie: jak w takim układzie taktowany jest ktoś do
    > mnie dzwoniący, kto nie ma pojęcia, że już jestem w Play?

    Przeniesiono już setki tysięcy numerów, a Ty myślisz, że to jest problem?
    "Wiedza" Twojego rozmówcy nie ma nic do rzeczy. Komputer powie gdzie jest
    ten numer i policzy go jak trzeba.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 3. Data: 2010-03-09 09:19:23
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Mr Adzio" <h...@o...pl> napisał

    > Załóżmy, że przechodzę do Play
    > jak w takim układzie taktowany jest ktoś do
    > mnie dzwoniący, kto nie ma pojęcia, że już jestem w Play?

    Ty żartujesz tak? No chyba, że masz 8 lat, to wybaczam. Ale już dzieci w tym
    wieku, wiedzą co to google. I prosta logika. Skoro przeszedłeś do Play, to o
    jaką Erę Ci kaman? Weź użyj głowy, litości.

  • 4. Data: 2010-03-09 09:38:00
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Numery już nic całkowicie nie znaczą, to tylko cyferki, liczy się do
    jakiego operatora dzwonisz.

    A i to się z czasem zdewaluuje.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-03-09 09:41:09
    Od: Mr Adzio <h...@o...pl>

    On 9 Mar, 10:19, "Tomek" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wieku, wiedzą co to google. I prosta logika. Skoro przeszedłeś do Play, to o
    > jaką Erę Ci kaman? Weź użyj głowy, litości.

    Koles, bede mowil tak samo jak ty. Takim jezykiem, bo do chamskich
    kołków mówi się ich językiem. Wiem co to jest google, a ty sie buraku
    nie musisz wymądrzać i obrażać kogoś, jak ten ktoś ciebie, cepie, nie
    obraża. A jakbyś użył tego, co masz w głowie, chyba masz, to byś
    zajarzył, że pytanie jest rozsądne, bo poniekąd jest adekwatne z
    sytuacją roamingową.

    Wyobraź sobie koleś, że jesteś taki głupi jak ja i dzwonisz do innego
    goscia na numer 602, 501, czy 601. I gadasz z nim mędrcu przez 400
    minut, bo tyle masz wolnych minut. A potem przychodzi ci rachunek 400
    x 0,xx, bo przeciez w pakiecie masz minuty do wszystkich, ale nie do
    Play. Więc zostaleś ukarany einsteinie! Kumasz w kiepale o co biega,
    mondziole?

    A teraz mozesz mnie wyzywac, bo na nic wiecej ciebie, i poprzednika,
    nie stac!
    Mam to w powazaniu!

    Bez pozdrowien.
    Mr Adzio

  • 6. Data: 2010-03-09 09:47:11
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

    Numery już nic całkowicie nie znaczą, to tylko cyferki, liczy się do
    jakiego operatora dzwonisz.

    A i to się z czasem zdewaluuje.
    --
    Nie będzie darmowych/tanich minut do własnej sieci ??? Jaki mechanizm
    ekonomiczny miałby to spowodować ?!

  • 7. Data: 2010-03-09 09:52:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 01:41:09 -0800, Mr Adzio napisał(a):

> [...]
    > minut, bo tyle masz wolnych minut. A potem przychodzi ci rachunek 400 x
    > 0,xx, bo przeciez w pakiecie masz minuty do wszystkich, ale nie do Play.

    No skoro dzwonił do Play to płacił jak za Play, co? ;-)
    Jeśli chodzi o możliwość sprawdzenia gdzie jest dany numer to są różne
    sposoby. W internecie, w telefonie -- dasz radę.

  • 8. Data: 2010-03-09 09:52:56
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 9 Mar, 10:41, Mr Adzio <h...@o...pl> wrote:

> [...]
    > minut, bo tyle masz wolnych minut. A potem przychodzi ci rachunek 400
    > x 0,xx, bo przeciez w pakiecie masz minuty do wszystkich, ale nie do

    Ale to po stronie dzwoniacego lezy upewnienie sie w jakiej sieci jest
    numer na ktory dzwoni. Nie rozumiem Twoejgo problemu. Taryfikacja jest
    zgodna z tym do jakiej sieci nalezy dany numeer a nie do jakiej nalezal

  • 9. Data: 2010-03-09 10:07:34
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Mr Adzio" <h...@o...pl> napisał

    > ... bo do chamskich kołków ..., a ty sie buraku, cepie,

    Gratuluję. Zamiast argumentów, agresja. Fakt pomyliłem się, to nie 8 lat. To 5.

    > Wyobraź sobie koleś, że jesteś taki głupi jak ja

    Tego sobie nie mogę nawet wyobrazić, dawno skończyłem 5 lat.

> [...]
    x 0,xx, bo przeciez w pakiecie masz minuty do wszystkich, ale nie do
    Play. Więc zostaleś ukarany einsteinie! Kumasz w kiepale o co biega,

    Ja kumam, oczywiście, ty zostałeś ukarany za swoją głupotę, bo każdy na tej
    grupie i poza nią, wie co to przeniesienie numeru i zanim wygada 400 minut,
    upewnia się, w jakiej sieci jest rozmówca. Proste? Nie dla ciebie pewnie, ale to
    mnie nie dziwi.

  • 10. Data: 2010-03-09 10:14:14
    Od: Mr Adzio <h...@o...pl>

    On 9 Mar, 11:07, "Tomek" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > upewnia się, w jakiej sieci jest rozmówca. Proste? Nie dla ciebie pewnie, ale to

    Koles, smiem watpic, czy skumales :-) Daj sobie juz spokoj z ta
    technoscholastyka!

    P.
    Mr Adzio