  • 1. Data: 2010-03-09 08:36:23
    Temat: HTC HD2 pytanie o manual
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam

    Kupiłem wczoraj HTC HD2, tel się na razie ładuje, przeczytałem sobie do
    podusi skróconą instrukcję i często jest tam odwołanie do instrukcji w
    PDF. W pudełku nie ma żadnej płytki, na stronie HTC też nie widzę
    manuali. Skąd to wziąć? Gdzie tego szukać?

    Dzięki

  • 2. Data: 2010-03-09 09:03:37
    Temat: Re: HTC HD2 pytanie o manual
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2010-03-09 09:36, Kenjiro pisze:
> [...]
    > PDF. W pudełku nie ma żadnej płytki, na stronie HTC też nie widzę
    > manuali. Skąd to wziąć? Gdzie tego szukać?

    30 sekund na stronie HTC...
    http://www.htc.com/pl/userguide.aspx?p_id=297

    --
    Serwery są przeciążone...
    Prosimy spróbować ponownie za chwilę...

  • 3. Data: 2010-03-09 09:34:05
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    > 30 sekund na stronie HTC...
    > http://www.htc.com/pl/userguide.aspx?p_id=297

    Mea culpa, kolego, mea culpa. Po prostu nie zajrzałem w... SZKOLENIA :/

  • 4. Data: 2010-03-09 09:46:45
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > podusi skróconą instrukcję i często jest tam odwołanie do instrukcji w
    > PDF. W pudełku nie ma żadnej płytki, na stronie HTC też nie widzę manuali.

    sprawdź kartę pamięci - w htc tattoo mojej żony instrukcja jest na karcie SD

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 5. Data: 2010-03-12 06:08:57
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    a za ile kupiłeś i gdzie?

  • 6. Data: 2010-03-12 09:09:34
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    W dniu 2010-03-12 07:08, MAG pisze:
    > a za ile kupiłeś i gdzie?
    >
    > Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    Ciekawe jak szukałeś?
    Bo ja wszedłem na www.htc.com, wpisałem w okienku szukania HD2,
    wcisnąłem Enter i pierwsza pozycja w kategorii wsparcie miała napis "HTC
    HD2 User Manual".

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 7. Data: 2010-03-12 09:11:33
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    W dniu 2010-03-12 10:09, Borafu pisze:

    > Ciekawe jak szukałeś?
    > Bo ja wszedłem na www.htc.com, wpisałem w okienku szukania HD2,
    > wcisnąłem Enter i pierwsza pozycja w kategorii wsparcie miała napis "HTC
    > HD2 User Manual".

    A jak nie lubisz po angielsku to możesz wpisać "HD2 instrukcja"

    Pozdro
    --
    Borafu