  • 1. Data: 2010-05-31 15:09:06
    Temat: Re: Numer stacjonarny --> adres
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w
    > Czy z numeru stacjonarnego można wywnioskować adres?
    > Kierunkowy to wiadomo. A czy reszta, te 7 cyfr coś mówią?

    Juz nie, bo mozna przeniesc w dowolne miejsce.

    No ale informacja jest w bazach TP czy innych operatorow zawarta.

    J.

  • 2. Data: 2010-05-31 15:48:55
    Temat: Numer stacjonarny --> adres
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Czy z numeru stacjonarnego można wywnioskować adres?
    Kierunkowy to wiadomo. A czy reszta, te 7 cyfr coś mówią?

    Robert

  • 3. Data: 2010-05-31 16:35:59
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-05-31 18:57, Robert Wańkowski pisze:

    > Użytkownik "J.F."

    > Razem z kierunkowym?
    >
    > A zakładając, że nie jest przeniesiony. I np. jak znajdę numer z adresem
    > gdzie pierwsze 7 cyfr się zgadza.
    > To do dzielnicy miasta można mieć pewność?

    W naprawdę dużych miastach masz pewną szansę, ale nie z dokładnością do
    dzielnicy, a z dokładnością do centrali. W innych ta zasada z reguły nie
    działa.
    Podaj początek numeru, może ktoś tu coś wywnioskuje.

  • 4. Data: 2010-05-31 16:57:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "J.F."

  • 5. Data: 2010-05-31 17:42:32
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"

    > 61 805 2x xx

    Automat telefoniczny gdzieś w rejonie Poznania i okolic :))

    --
    ((*))
    ((+))

  • 6. Data: 2010-05-31 18:00:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

  • 7. Data: 2010-05-31 19:11:37
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-05-31 19:42, Araneus Diadematus pisze:

    > Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Automat telefoniczny gdzieś w rejonie Poznania i okolic :))

    Raczej poza Poznaniem. Możesz spróbować zadzwonić na tepsiane biuro
    numerów i wymusić podanie lokalizacji :-) Twardo utrzymuj, że to jest
    automat telefoniczny i powinni Ci podać.

  • 8. Data: 2010-05-31 20:34:52
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:hu11lc$ap3$1@news.onet.pl...

    > Raczej poza Poznaniem. Możesz spróbować zadzwonić na tepsiane biuro

    Znając pomieszanie warszawskie (o tym pod spodem), to różnie może być.

    > numerów i wymusić podanie lokalizacji :-) Twardo utrzymuj, że to jest
    > automat telefoniczny i powinni Ci podać.

    O ile się pani nie zaprze "askądmogęwiedziećżepanniekłamie", lub coś w
    tym stylu.

    Co do pomieszania - numery 228 014 xxx to Karczew (EWSD z Otwocka), a
    228 013 xxx są tuż koło mnie, jakieś 21 km w linii prostej. Więc nawet
    dalsza cyferka może coś rozróżniać dostatecznie rozlegle. 228 011 221
    był przy remizie w Otwocku Wielkim (nie mylić z Otwockiem właściwym), do
    tego S(yf)12, ale już nie ma... Do właściwego Otwocka ok. 6.5 km.
    Tak samo więc spodziewam się, że może być w przypadku wcale niemałego
    Poznania (c.a. 1/2 powierzchni Warszawy)

    --
    ((*))
    ((+))

  • 9. Data: 2010-05-31 21:53:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Araneus Diadematus"

    > Automat telefoniczny gdzieś w rejonie Poznania i okolic :))

    To już wiem dlaczego nikt nie odbiera.

    Robert

  • 10. Data: 2010-05-31 22:28:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > To już wiem dlaczego nikt nie odbiera.

    Przecież za odbieranie się nie płaci, więc jakiś poznaniak powinien
    podnieść słuchawkę.

    --
    Jarek