  • 1. Data: 2011-11-17 23:55:30
    Temat: Numeracja 690
    Od: Łukasz Jarosław Mozer <n...@b...org>

    Swego czasu na grupie się zastanawialiście co z tą numeracją play zrobi.

    Aktualnie, Play w ostatni weekend przydzielał takie numery jako tymczasowe
    dla osób zmieniających operatora.
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 2. Data: 2011-11-18 00:01:37
    Temat: Re: Numeracja 690
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Łukasz Jarosław Mozer" <n...@b...org> napisał w wiadomości
    > Swego czasu na grupie się zastanawialiście co z tą numeracją play zrobi.
    > Aktualnie, Play w ostatni weekend przydzielał takie numery jako tymczasowe
    > dla osób zmieniających operatora.

    http://allegro.pl/listing.php/search?category=46221&
    string=690

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-11-23 11:24:44
    Od: "vari" <v...@o...pl>

    > Swego czasu na grupie się zastanawialiście co z tą numeracją play zrobi.
    >
    > Aktualnie, Play w ostatni weekend przydzielał takie numery jako tymczasowe
    > dla osób zmieniających operatora.

    A to już nie działa jako numeracja techniczna dla radiodostępowiczów ?
    Wh harmonogramu na stronach branżowych TP gros radiodostępów miało być
    przełączonych do końca listopada.
    Czyżbym przeoczył wyłączenie ostatniego radiodostępowicza NMT ?
    vari

  • 4. Data: 2011-11-23 14:04:29
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Użytkownik "vari" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przełączonych do końca listopada.
    > Czyżbym przeoczył wyłączenie ostatniego radiodostępowicza NMT ?

    Nie jestem na bieżąco, ale od kiedy 690 to Play? Dziwne, bo dzwoniąc pod
    numer 690601*** jest dziwny sygnał łączenia(a w szumiącym sygnale
    odebrała jakaś babcinka), jakby to wciąż była jakaś stara technologia,
    więc tylko część 690 jest uwolniona? Kolejny bajzel po polsku.

  • 5. Data: 2011-11-23 14:25:09
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Piotr z Frosty" <p...@f...com> napisał
> [...]
    > jakaś babcinka), jakby to wciąż była jakaś stara technologia, więc tylko
    > część 690 jest uwolniona? Kolejny bajzel po polsku.

    Wg UKE:

    690(1-6) - PTK Centertel Sp. z o.o.
    6907 - CenterNet S.A.
    690(8-0) - P4 Sp. z o.o.

    Czyli wszystko się zgadza...

  • 6. Data: 2011-11-23 20:02:29
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Użytkownik "Maciek." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr z Frosty" <p...@f...com> napisał
    >
    > Wg UKE:
    >
    > 690(1-6) - PTK Centertel Sp. z o.o.
    > 6907 - CenterNet S.A.
    > 690(8-0) - P4 Sp. z o.o.
    >
    > Czyli wszystko się zgadza...

    Wszystko w porządku, jesteśmy w Polsce...
    Proponuje jeszcze 6907(8-0) przydzielić Polsatowi, tak dla
    urozmaicenia...

  • 7. Data: 2011-11-23 20:34:59
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Problem w tym, że zakres numeracji mobilnej jest od dawna już 'ciasny', a operatorzy
    głównie pewnie z oszczędności (opłaty za użytkowanie numeracji) występują z wnioskami
    o małe bloki numeracji. Czyli w znacznej mierze im również nie zależy na ciągłości
    numeracji i łatwej identyfikacji.

    Z kolei Rozporządzenie o gospodarowaniu numeracją nie nakłada na UKE chyba żadnego
    obowiązku 'estetycznego' i 'zupełniającego' przydzielania tejże.

  • 8. Data: 2011-11-23 21:44:15
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 23.11.2011 21:34, wiwany pisze:

> [...]
    >
    > Z kolei Rozporządzenie o gospodarowaniu numeracją nie nakłada na UKE
    > chyba żadnego obowiązku 'estetycznego' i 'zupełniającego'

    Co więcej, być może jest to świadoma polityka UKE, by - w dobie
    przenośności numerów - "odzwyczaić" ludzi od identyfikowania sieci na
    podstawie numeru telefonu.

    Marek

  • 9. Data: 2011-11-23 22:54:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 21:44:15 +0000, MarekM
    <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> said:

    > Co więcej, być może jest to świadoma polityka UKE, by - w dobie
    > przenośności numerów - "odzwyczaić" ludzi od identyfikowania sieci na
    > podstawie numeru telefonu.

    I słusznie - ludzie powinni mieć cennik prosty: X zł za Y minut
    połączenia do kogokolwiek na terenie kraju.
    I już.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-11-23 22:59:55
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    napisał w wiadomości news:jajpff$151$1@node2.news.atman.pl...

    > Co więcej, być może jest to świadoma polityka UKE, by - w dobie
    > przenośności numerów - "odzwyczaić" ludzi od identyfikowania sieci na
    > podstawie numeru telefonu.

    To najpierw niech zunifikują stawki, a nie tworzą jakieś potworki 300,
    400, 701, dziwne numery komórkowe, a potem mogą mieszać