  • 1. Data: 2018-09-28 10:22:30
    Temat: OC Warta Assistance złoty
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Przerabiał ktoś opcję "holowanie w wypadku awarii pojazdu", chodzi o
    klauzulę "od 25km"? Rzeczona odległość liczy się do stałego zameldowania
    właściciela ubezpieczonego auta czy do wybranego przez klienta
    mechanika? Pytałem dwu akwizytorów tej firmy i dostałem dwie różne
    odpowiedzi. Oczywiście w umowie nic na ten temat nie ma.

  • 2. Data: 2018-09-28 10:44:11
    Temat: Re: OC Warta Assistance złoty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-28 o 10:22, Trybun pisze:

> [...]
    > mechanika? Pytałem dwu akwizytorów tej firmy i dostałem dwie różne
    > odpowiedzi. Oczywiście w umowie nic na ten temat nie ma.

    Ani to, ani to, liczy się miejsce zamieszkania ubezpieczonego i 25km
    dotyczy odległości od miejsca zdarzenia.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-09-28 11:06:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2018 10:44:13 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ani to, ani to, liczy się miejsce zamieszkania ubezpieczonego
    Tu ok

    > i 25km dotyczy odległości od miejsca zdarzenia.
    Tu nie ok
    25km jest to limit odległości miejsca zdarzenia od miejsca zamieszkania

  • 4. Data: 2018-09-28 11:08:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-28 o 11:06, Kris pisze:

    > Tu nie ok
    > 25km jest to limit odległości miejsca zdarzenia od miejsca zamieszkania

    No tak.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-09-28 11:15:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2018 10:22:45 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
    > mechanika? Pytałem dwu akwizytorów tej firmy i dostałem dwie różne
    > odpowiedzi. Oczywiście w umowie nic na ten temat nie ma.

    Zamiast pytac akwizytorów do OWU zajrzyj
    Tam jest że 25km jest to limit odległości miejsca zdarzenia od miejsca zamieszkania
    I jak Zdarzenie miało miejsce w odleglości mniejszej jak 25km od miejsca zamieszkania
    to z holowania nici
    Jeśli zdarzenie w odległości większej jak 25km to holowanie do 200km lub bez limitu
    na terytorium RP przy wypadku

  • 6. Data: 2018-09-28 12:16:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-28 o 10:44, Liwiusz pisze:

    > Ani to, ani to, liczy się miejsce zamieszkania ubezpieczonego i 25km
    > dotyczy odległości od miejsca zdarzenia.

    No niezupełnie ani to, ani to, przecie wskazałeś na wariant pierwszy,
    czyli adres zameldowania..;-)

  • 7. Data: 2018-09-28 12:18:58
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-28 o 11:15, Kris pisze:
> [...]
    zamieszkania to z holowania nici
    > Jeśli zdarzenie w odległości większej jak 25km to holowanie do 200km lub bez limitu

    Problem w tym że za bardzo nie wiem co to OWU jest.. A jak już
    wspomniałem - w umowie nie ma o tym nawet wzmianki.

    To pewne? Oczywiście nie zaprzeczam, ale logiki w tym nie ma, bo co ma
    miejsce zameldowania skoro klient ma swobodę w wyborze warsztatu
    naprawczego gdzie można zepsute auto dostarczyć?

  • 8. Data: 2018-09-28 12:24:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-28 o 12:16, Trybun pisze:

    > No niezupełnie ani to, ani to, przecie wskazałeś na wariant pierwszy,
    > czyli adres zameldowania..;-)

    Nie zameldowania, tylko zamieszkania.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2018-09-28 12:25:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-28 o 12:18, Trybun pisze:

    > Problem w tym że za bardzo nie wiem co to OWU jest.. A jak już
    > wspomniałem - w umowie nie ma o tym nawet wzmianki.

    Ogólne warunki ubezpieczenia. Poproś agenta, u którego zawierałeś umowę,
    o przesłanie OWU.

    > To pewne? Oczywiście nie zaprzeczam, ale logiki w tym nie ma, bo co ma
    > miejsce zameldowania skoro klient ma swobodę w wyborze warsztatu
    > naprawczego gdzie można zepsute auto dostarczyć?

    Nic nie ma w OWU o miejscu zameldowania.
    Ani o tym, że nie można wybrać warsztatu.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2018-09-28 12:50:21
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-28 o 12:24, Liwiusz pisze:

    > Nie zameldowania, tylko zamieszkania.

    A jest to jakaś różnica dla ubezpieczyciela?