  • 1. Data: 2011-03-10 12:04:01
    Temat: OC w PZU termin zapłaty
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    witam!
    jak to jest, jesli termin zapłaty za OC przypada na 28, to czy mogę zapłacić
    31 z odsetkami, nie będzie to stanowiło problemu? wiem, że czasem się zdarza
    tak, że kierowcy mają nieopłacone OC, ale policja żadnych konsekwencji od
    nich nie wyciąga - chyba, jak to jest?

  • 2. Data: 2011-03-10 12:16:29
    Temat: Re: OC w PZU termin zapłaty
    Od: " dex_pl" <d...@g...pl>

    1. Umowa jest ważna.
    2. Zapłać normalną stawkę.
    3. Jeśli PZU zechce - upomni się o odsetki - wtedy zapłacisz.

  • 3. Data: 2011-03-10 12:42:19
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 10.03.2011 12:16, dex_pl wrote:
    > 1. Umowa jest ważna.
    > 2. Zapłać normalną stawkę.
    > 3. Jeśli PZU zechce - upomni się o odsetki - wtedy zapłacisz.

    Dodam, że PZU po roku nie życzyło sobie odsetek* więc po kilku dniach
    tym bardziej.

    *-od wirtualnego długu, ale to już osobna kwestia (:

  • 4. Data: 2011-03-10 13:02:41
    Od: "bebok" <b...@o...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ilabku$h4$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > się zdarza tak, że kierowcy mają nieopłacone OC, ale policja żadnych
    > konsekwencji od nich nie wyciąga - chyba, jak to jest?

    Mi chyba po 3 miesiącach przysłali jakieś wezwanie do zapłaty i dali kolejny
    termin
    + informacje, że mogę zapłacić bez odsetek bo oni mają jakieś ubezpieczenie
    które to pokrywa.

  • 5. Data: 2011-03-10 17:49:31
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    To jest tak jak kupuje się towar w sklepie internetowym.
    Załóżmy, że całość dotyczy transakcji od zakupu do wydania w całości towaru.
    Jeśli ustali się zapłatę przed wysyłką towaru, to nie zapłacimy odsetek,
    jeśli "spóźnimy się" i wyślemy pieniążki także przedpłatą,
    ale później niż było to ustalone.

    Kupując ubezpieczenie OC i tak płacimy "z góry".
    Więc od czego miałbym niby płacić odsetki karne za parę dni rzekomego
    spóźnienia,
    skoro ubezpieczyciel i tak kasuje pieniądze przed wypłaceniem za szkodę z
    polisy OC?
    No tak - jest róźnica!
    W ubezpieczeniu OC najczęściej się zdarza, że mimo iż wpłacimy pieniążki
    przed otrzymaniem towaru,
    to towaru nie otrzymamy wcale.

    S.