  • 1. Data: 2011-03-10 14:58:17
    Temat: transmiter fm
    Od: " ktosik" <m...@g...pl>

    Czy mial ktos z Was do czynienia z transmiterem fm? Chcialbym posluchac mp3 w
    samochodzie... autko firmowe, odpada wymiana radia itp. Polecicie jakis dobry
    model? Pelno tego na allegro ale nie wiadomo co tam w srodku siedzi :)

  • 2. Data: 2011-03-10 15:20:52
    Temat: Re: transmiter fm
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-10 14:58:17 ktosik

    > mp3 w samochodzie...

    W jakim? Może podejdzie emulator zmieniarki :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2011-03-10 15:32:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-10 15:20, Myjk pisze:
    > 2011-03-10 14:58:17 ktosik

    > W jakim? Może podejdzie emulator zmieniarki :P

    Np. w moim 307 sprzed liftu. Radio fabryczne RD3.
    Ale i tak pewnie taniej wyjdzie wrzucenie używanej zmieniarki cd. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2011-03-10 15:59:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 15:32:13 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Np. w moim 307 sprzed liftu. Radio fabryczne RD3.
    > Ale i tak pewnie taniej wyjdzie wrzucenie używanej zmieniarki cd. :)

    są różne rozwiązania, ale poza jednym wyjątkiem to zawsze wybór pomiędzy
    rozsądną ceną albo słabą jakością dźwięku.
    Nawet najlepszy transmiter FM (a jeździłem przez moment z jednym z
    najlepszych) będzie w miastach miał problem z modulacją skrośną od stacji,
    bo ciężko znaleźć kawałek pustego pasma FM
    Odtwarzacze MP3 podpinane do radia są dosyć drogie. W końcu znalazłem na
    ebayu za parę groszy interfej z jednej strony udający zmieniarkę, z drugiej
    dający line-in
    Wpina się go w złącze, działa od strzału, bez potrzeby konfiguracji Lexią.
    Z drugiej strony wpina się empetrójkę albo telefon. Działa świetnie.

    Rzecz prawie identyczna z tym:
    http://cgi.ebay.pl/PEUGEOT-206-307-406-607-AUX-IN-MP
    3-ADAPTOR-CTVPGX010-/160490087316
    tyle, że ja zapłacilem sporo mniej, około 100 zł
    Szukaj po symbolu CTVPGX010

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2011-03-10 16:26:14
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-10 15:59, Waldek Godel pisze:
> [...]

    > http://cgi.ebay.pl/PEUGEOT-206-307-406-607-AUX-IN-MP
    3-ADAPTOR-CTVPGX010-/160490087316
    > tyle, że ja zapłacilem sporo mniej, około 100 zł

    rozumiem, ze wpinales do Picasso?

    I rzeczywiscie nie musiales do ASO na aktywacje funckji w radio?
    (bo nawet zmieniare trza podobno uruchomic via lexia)

    Jaka jakosc dzwieku z tego urzadzenia?
    Jak wyglada obsluga od strony radia (jak zmieniac katalogi, utwory, czy
    pamieta ostatno utwor, etc)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2011-03-10 16:36:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 16:26:14 +0100, AL napisał(a):

    > rozumiem, ze wpinales do Picasso?
    >
    > I rzeczywiscie nie musiales do ASO na aktywacje funckji w radio?
    > (bo nawet zmieniare trza podobno uruchomic via lexia)

    tak, dokładnie, wpiąłem i działało od pierwszego włączenia.

    > Jaka jakosc dzwieku z tego urzadzenia?
    > Jak wyglada obsluga od strony radia (jak zmieniac katalogi, utwory, czy
    > pamieta ostatno utwor, etc)

    a czytałeś co napisałem? to jest tylko interfejs line-in, pozostałe funkcje
    zależą od odtwarzacza który podłączysz. Jak podpinałem swojego dobrego
    starego iRivera to chodziło świetnie, dużo lepiej niż głośniki mogły
    przenieść.

  • 7. Data: 2011-03-10 16:40:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-10 16:26, AL pisze:

    > rozumiem, ze wpinales do Picasso?
    >
    > I rzeczywiscie nie musiales do ASO na aktywacje funckji w radio?
    > (bo nawet zmieniare trza podobno uruchomic via lexia)

    To może być przypadek, że Waldek miał zaznaczoną w BSI obecność
    zmieniarki, pomimo jej fizycznego braku. Jeśli się wyłączy ją, radio nie
    pozwoli na przełączenie źródła - ani pilotem, ani przyciskiem na panelu.

    > Jaka jakosc dzwieku z tego urzadzenia?
    > Jak wyglada obsluga od strony radia (jak zmieniac katalogi, utwory, czy
    > pamieta ostatno utwor, etc)

    Tu jest pewnie problem, bo trzeba się bawić samym odtwarzaczem mp3.
    Pilotem radia nic się nie zdziała.
    Więc w funkcjonalności wygrywa emulator zmieniarki, jaki proponuje Myjk.
    Czyli albo drogo i funkcjonalnie, albo taniej, ale mniej wygodnie.

  • 8. Data: 2011-03-10 16:55:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 16:40:37 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > To może być przypadek, że Waldek miał zaznaczoną w BSI obecność
    > zmieniarki, pomimo jej fizycznego braku. Jeśli się wyłączy ją, radio nie
    > pozwoli na przełączenie źródła - ani pilotem, ani przyciskiem na panelu.

    nie, ten interfejs działa bez aktywacji, nie wiem jak to jest zrobione.
    Jak poszukasz w necie, to znajdziesz sporo opinii, że tak właśnie działa.

    Włączenie obsługi zmieniarki to nie jest żadne wgrywanie, tylko
    przestawienie jednego bitu, ale ten interfejs radzi sobie bez tego.

  • 9. Data: 2011-03-10 17:01:53
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    ktosik pisze:
> [...]
    > model? Pelno tego na allegro ale nie wiadomo co tam w srodku siedzi :)

    Za cholerę nie wiem co siedzi w tych allegrowych za złotówkę czy 10 zł.

    Brat używa czegoś takiego, kupione za jakieś 40 zł w sklepie komputerowym.
    http://allegro.pl/transmiter-fm-pilot-full-opcja-kar
    ta-2gb-2010-fv-i1452757774.html
    Ale tutaj musisz znać kolejność piosenek, wyświetlają sie tylko numerki.

    My używamy tego dokładnie:
    http://allegro.pl/transmiter-fm-mp3-mp4-filmy-pamiec
    -4gb-1-8lcd-i1491902784.html

    Plusem tegojest wew pamięć i możliwość wybierania utworów z katalogów.
    Dźwięk przyzwoity, bez szumów.

    Oczywiście obydwa urządzenia są do "posłuchania muzyczki" a nie od
    audiofilskich rozkoszy.

    Seco

  • 10. Data: 2011-03-10 17:33:16
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-03-10 14:58, ktosik pisze:
    > Pelno tego na allegro ale nie wiadomo co tam w srodku siedzi :)

    Jak się przyjrzysz, to do kilkudziesięciu zł występuje jedynie kilka
    modeli. Ja mam ten z najtańszych i najbardziej mnie wkurza brak obsługi
    katalogów (jak chcę posłuchać konkretnego utworu to muszę żmudnie
    naciskać <next> ze 150 razy, a odstępy między naciśnięciami muszą
    wynosić min. 0,5s, więc jest to upierdliwe). Natomiast pamięta ostatnio
    odtwarzany utwór (o ile nie wyjmę pendriva albo karty z transmitera) i
    częstotliwość.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański