  • 1. Data: 2020-06-12 12:12:31
    Temat: OT Dla tych co twierdzą że wirus to taka grypa.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    "Zanim zaraziła się koronawirusem, 20-letnia Amerykanka była całkowicie
    zdrową, młodą kobietą. Po hospitalizacji jej stan gwałtownie się
    pogorszył. Lekarze mówią, że COVID-19 dosłownie "wypalił" dziury w jej
    płucach. Teraz kobieta otrzymała przeszczep i ma duże szanse na normalne
    życie."

    "Kiedy podczas operacji lekarze zobaczyli stan płuc pacjentki, byli
    zszokowani. Oba organy całe były podziurawione. Koronawirus dosłownie
    spalił płuca kobiety, omal nie stapiając je ze ścianką klatki piersiowej."

    https://portal.abczdrowie.pl/koronawirus-wypalil-dzi
    ury-w-plucach-20-latki-kobieta-otrzymala-podwojny-pr
    zeszczep
    --
    Janusz

  • 2. Data: 2020-06-12 12:20:11
    Temat: Re: OT Dla tych co twierdzą że wirus to taka grypa.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Siostra żony mieszka w anglii.
    Zdrowa nie jest bo guza jej dwa lata temu wycieli.
    Pracuje w domu opieki.

    W niedziele palmową dostała gorączki.
    Lekarz kazał wziąść paracetamol.
    W Wielką sobotę straciła przytomność i wylądowała w szpitalu.
    W czwartek po Wielkanocy wróciła do domu.
    Ledwo przytomna ale żyła.
    Dwa tygodnie póżniej pyta się co dalej?
    Lekarz na infolinni jak nie ma pani gorączki proszę wracać do pracy.

    Generalnie sam uważam i unikam ludzi jak mogę.
    Ale chyba łatwiej w totka wygrać

  • 3. Data: 2020-06-12 13:08:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 12/06/2020 11:20, Bolko wrote:
> [...]
    > Lekarz na infolinni jak nie ma pani gorączki proszę wracać do pracy.
    >
    > Generalnie sam uważam i unikam ludzi jak mogę.

    No to jest standardowe w UK akurat. Ale w Polsce tez ci nie zrobia testu
    w takim wypadku. Pisalem juz wczesniej, ze moj ojciec trafil do szpitala
    pod koniec grudnia na "dziwne zapalenie pluc", ktore trwalo kilka dni, a
    objawialo sie tym, ze sie zwyczajnie dusil. Po dwoch tygodniach zapadl
    na to samo, tez kilka dni i magiczne ozdrowienie oraz wypis ze szpitala.
    No ale to byl grudzien/styczen. Ostatnio dostal goraczki, nie mogl
    zlapac oddechu i znowu go lekarz wyslal do szpitala. Zrobili mu cos w
    rodzaju rezonasu (nie pamietam dokladnej nazwy) i wyszlo, ze ma zmiany
    na plucach po tym zapaleniu. Myslisz, ze mu zrobili test? Nie, dali cos
    na rozluznienie i jak sie poczul lepiej to wyslali do domu.

  • 4. Data: 2020-06-12 13:28:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rbvkei$1eo$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Kiedy podczas operacji lekarze zobaczyli stan płuc pacjentki, byli
    > zszokowani. Oba organy całe były podziurawione.

    Niektórzy maja silną odpowiedź orgnizmu, ktora powoduje rozwalanie
    płuc. Tym co diabeł dzieci kołysze tylko sie beknie kwasem.

    Na kogo wypadnie na tego bęc.

    Miałem zapalenie oskrzeli i nie wyobrazam sobie miec coś cięższego.
    Duszności są najgorsze.

    Jeśli w Londynie jest 9 mln ludzi a zmarło ileś tam tysięcy to rozumiem
    że za małe stężenie żeby kogoś znać kto zmarł. Choć może nie daj B.
    jeszcze sie dowiem.

    Niewątpliwie jednak zmarło na covid kilku bogatych ludzi i mieli kasę
    więc widać na razie nie ma na to leku ani sposobu.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu z Costa i Starbucks

  • 5. Data: 2020-06-12 13:38:54
    Od: K <n...@e...com>

    On 12/06/2020 11:12, Janusz wrote:
> [...]
    >

    > https://portal.abczdrowie.pl/koronawirus-wypalil-dzi
    ury-w-plucach-20-latki-kobieta-otrzymala-podwojny-pr

    Znana jest korelacja pomiedzy brakiem szczepien na gruzlice w USA i
    Wloszech, a sila razenia COVID19. Ludzie, ktorzy sie gorzej odzywiaja i
    generalnie mniej o siebie dbaja rowniez przechodza chorobe gorzej.
    Amerykanie dodatkowo wpierdalaja kurczaki plukane chlorem i generalnie
    standardy zywnosci sa tam duzo nizsze niz w europie.

  • 6. Data: 2020-06-12 14:49:43
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Kiedy podczas operacji lekarze zobaczyli stan płuc pacjentki, byli
    zszokowani. Oba organy całe były podziurawione. Koronawirus dosłownie
    spalił płuca kobiety, omal nie stapiając je ze ścianką klatki piersiowej."

    Stan pacjentki gwałtownie się pogorszył po hospitalizacji pod koniec kwietnia.

    pewnie dochtory podali tlen jak tym nieszczesnym nurkom

    Junge Patienten "im besten Tauchalter" kämen zu Fuß in die Notaufnahme und wiesen
    normale Vitalparameter auf. Das heißt Herz- und Atemfrequenz sind unauffällig, ebenso
    wie Blutdruck und Körpertemperatur.

    juniorzy nurkowie przydreptali do doktora, nie wykazujac zadnych widocznych objawow,
    serducho, oddychanie, cisnienie krwi w normie

    Als diese Patienten aber mit Sauerstoff versorgt wurden, kollabierten sie: "Ein paar
    Stunden später liegen viele von ihnen auf der Intensivstation mit Intubation und
    schwerem Lungenversagen.

    kiedy podano im tlen kilka godzin pozniej wyladowali na intensywnej terapii pod
    intubacja z ciezka niedoczynnoscia pluc

    Das Gefühl, als ob der Sauerstoff irgendeine Kaskade auslöst, haben ganz viele
    Kollegen. Niemand von uns weiß genau, was hier vor sich geht", schreibt Hartig
    weiter.

    i teraz najlepsze:
    wrazenie ze tlen wywoluje ten efekt ma wielu kolegow dochtorow ale nikt nie wie co
    sie dokladnie wydarzylo

    w Anglii bylo to samo niektorzy pacjenci po podaniu tlenu zmarli lub stan zdrowia sie
    pogorszyl

    juz pod koniec kwietnia Niemcy o tym ostrzegali

    https://www.ndr.de/ratgeber/gesundheit/Coronavirus-V
    erlauf-von-Covid-19-wird-oft-abrupt-schlechter,coron
    apatienten104.html

    Mittlerweile wissen die Ärzte, dass Patienten eine schlechtere Prognose haben, wenn
    sie wegen einer Covid-Pneumonie intubiert und beatmet werden müssen. Während die
    Mediziner zu Beginn der Pandemie geglaubt haben, möglichst schnell invasiv beatmen zu
    müssen, versuchen sie nun, die Patienten möglichst lange von der Beatmung
    fernzuhalten.

    w miedzyczasie lekarze wiedza ze pacjenci ktorzy z powodu covida zostali intubowani i
    respirowani maja gorsze prognozy. Kiedy na poczatku pandemii lekarze wierzyli w
    szybkie wspomagane oddychanie (inwazyjne) teraz staraja sie trzymac pacjentow z dala
    od respiratorow.

    ile ofiar poszlo na to konto ? skoro Niemcy to zauwazyli raczej nie byla to niska
    liczba

  • 7. Data: 2020-06-12 14:50:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-12 o 13:38, K pisze:

> [...]
    > Wloszech, a sila razenia COVID19. Ludzie, ktorzy sie gorzej odzywiaja i
    > generalnie mniej o siebie dbaja rowniez przechodza chorobe gorzej.
    To prawda, dlatego 70% ofiar to czarni.

    > Amerykanie dodatkowo wpierdalaja kurczaki plukane chlorem i generalnie
    > standardy zywnosci sa tam duzo nizsze niz w europie.
    I nam (europie) chcieli ten syf narzucić, ale UE sie w porę ocknęła.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2020-06-12 15:21:12
    Od: K <n...@e...com>

    On 12/06/2020 13:50, Janusz wrote:

    > I nam (europie) chcieli ten syf narzucić, ale UE sie w porę ocknęła.

    Teraz stawiaja to jako warunek do ew. umowy handlowej z UK.

  • 9. Data: 2020-06-12 15:23:11
    Od: K <n...@e...com>

    On 12/06/2020 13:49, Przemek Jedrzejczak wrote:

> [...]
    od respiratorow.

    > ile ofiar poszlo na to konto ? skoro Niemcy to zauwazyli raczej nie byla to niska

    Wychodzi na to, ze te respiratory za 200mln, ktore Polska kupila sa juz
    nie potrzebne ;)

  • 10. Data: 2020-06-12 15:51:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-12 o 15:21, K pisze:

    > Teraz stawiaja to jako warunek do ew. umowy handlowej z UK.
    No to zobaczymy czy Borys ma jaja.

    --
    Janusz