  • 1. Data: 2022-08-18 21:06:35
    Temat: [OT] Neostrada
    Od: Robert Wańkowski <r...@g...com>

    Czy serwer neostrady zakończył żywot?
    Wystąpił błąd protokołu NNTP: unt-rea-b-01.news.neostrada.pl: Access denied to your
    node - u...@n...neostrada.pl

    Robert

  • 2. Data: 2022-08-18 21:59:45
    Temat: Re: [OT] Neostrada
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > Czy serwer neostrady zakończył żywot?
    > Wystąpił błąd protokołu NNTP: unt-rea-b-01.news.neostrada.pl: Access denied to your
    node - u...@n...neostrada.pl

    > Robert

    U mnie działa.

    P.P.

  • 3. Data: 2022-08-18 22:05:27
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Thu, 18 Aug 2022 12:06:35 -0700 (PDT), Robert Wańkowski pisze:
    > Czy serwer neostrady zakończył żywot?

    Jeszcze nie.

    > Wystąpił błąd protokołu NNTP: unt-rea-b-01.news.neostrada.pl: Access denied to your
    node - u...@n...neostrada.pl

    Jeśli dalej masz problem, to napisz z jakiego IP się łączyłeś. Może
    być na priv.

    k.

  • 4. Data: 2022-08-18 22:21:13
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 18.08.2022 22:05, Krzysztof Gajdemski wrote:

    > Jeśli dalej masz problem, to napisz z jakiego IP się łączyłeś. Może
    > być na priv.

    U mnie też nie działało, teraz działa. Dzięki.

    --
    Mirek.

  • 5. Data: 2022-08-18 22:26:20
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.08.2022 o 22:05, Krzysztof Gajdemski pisze:

    > Jeszcze nie.

    your node - u...@n...neostrada.pl

    > Jeśli dalej masz problem, to napisz z jakiego IP się łączyłeś. Może
    > być na priv.
    >
    > k.

    Kilkakrotnie dziś ten błąd pojawiał się i znikał. Oglądane z adresów UPC
    i uniwersyteckich.

    MJ

  • 6. Data: 2022-08-18 22:53:01
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Thu, 18 Aug 2022 22:26:20 +0200, Michał Jankowski pisze:
    your node - u...@n...neostrada.pl
    > Kilkakrotnie dziś ten błąd pojawiał się i znikał. Oglądane z adresów UPC
    > i uniwersyteckich.

    Wygląda na to, że były przejściowe trudności na odcinku DNS. Spora część
    IP jest weryfikowana na podstawie domeny odwrotnej. Tu były jakieś
    problemy w komunikacji.

    Gdyby nastąpił nawrót choroby, prośba o info na u...@n...neostrada.pl
    bądź priv.

    k.

  • 7. Data: 2022-08-18 23:25:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-08-18 o 22:05, Krzysztof Gajdemski pisze:
    > Jeśli dalej masz problem, to napisz z jakiego IP się łączyłeś. Może
    > być na priv.

    Ożyła, widać Twe dobre słowo pomogło. 77.254.195.248
    Mam awaryjnie freenews.netfront.net
    ale nie mogę wysyłać z tego serwera, dlatego przeprosiłem na chwilę
    Google Groups.

    Robert

  • 8. Data: 2022-08-18 23:26:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.08.2022 o 22:53, Krzysztof Gajdemski pisze:

> [...]
    >
    > Wygląda na to, że były przejściowe trudności na odcinku DNS. Spora część
    > IP jest weryfikowana na podstawie domeny odwrotnej. Tu były jakieś

    W sobotę jakieś lagi były. Po wysłaniu kilka godzin trzeba było czekać,
    żeby się pojawiło. Na innych serwerach było od razu w sensie, że wysyłam
    przez Neostradę i tam nie ma a na Google czy gdzieś jest. Dopiero w
    niedzielę się poprawiło.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2022-08-19 10:01:49
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 18/08/2022 22:25, Robert Wańkowski wrote:

    > Ożyła, widać Twe dobre słowo pomogło. 77.254.195.248
    > Mam awaryjnie freenews.netfront.net
    > ale nie mogę wysyłać z tego serwera, dlatego przeprosiłem na chwilę
    > Google Groups.

    Jest jeszcze http://news.chmurka.net/ z ktorego ja korzystam od momentu
    gdy w UK padła ostatnia darmowa bramka nntp.

    c.

  • 10. Data: 2022-08-26 13:37:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@g...com>

    Jak u Was?
    "Wysyłanie wiadomości się nie powiodło.
    Wiadomość nie mogła zostać wysłana, ponieważ zawiodło połączenie z serwerem news.
    Serwer może być niedostępny lub odrzuca połączenia. Proszę zweryfikować poprawność
    ustawień serwera news i spróbować ponownie."

    Robert