  • 1. Data: 2010-01-24 10:52:31
    Temat: (OT) Portfolio modelki
    Od: manta* <m...@t...pl>

    Swego czasu znalazłem w internetowym wydaniu Wyborczej bardzo fachowo
    napisany artykuł na temat poszczególnych ujęć które powinny się znaleźć
    w portfolio modelki. Wydał mi się klasycznym w tym opisywaniu póz,
    sposobie przygotowania do sesji oraz innych takich tam.

    Myliłem się sądząc, że bez odkładania na bok zawsze go łatwo znajdę.

    Teraz kiedy chcę do niego wrócić, - mimo intensywnych poszukiwań -
    zapodział się gdzieś. Mi.

    Pomożecie?!

    PS. A może jakieś profesjonalne witryny na ten temat mogą coś pomóc?!
    Mogą być w języku.

  • 2. Data: 2010-01-24 17:11:23
    Od: manta* <m...@t...pl>

    Próbuję zgadnąć: to już takie pytanie gdzieś było?
    Tylko nic o odpowiedzi nie wiem.
    - O Googlu można mi nie mówić.
    Straciłem na niego zbyt wiele czasu.
    Szkoda.

  • 3. Data: 2010-01-24 18:25:50
    Temat: Re: (OT) Portfolio modelki
    Od: osiek <o...@g...pl>

    manta* pisze:
    > Próbuję zgadnąć: to już takie pytanie gdzieś było?
    > Tylko nic o odpowiedzi nie wiem.
    > - O Googlu można mi nie mówić.
    > Straciłem na niego zbyt wiele czasu.
    > Szkoda.
    to:
    http://www.groszki.pl/groszki/1,95942,7313493,Chce_b
    yc_modelka__Jak_zrobic_sobie_zdjecia_.html

    szukane u żródła ;)

  • 4. Data: 2010-01-24 18:48:21
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    osiek pisze:
    > to:
    > http://www.groszki.pl/groszki/1,95942,7313493,Chce_b
    yc_modelka__Jak_zrobic_sobie_zdjecia_.html

    > szukane u żródła ;)

    Swoją drogą ta modelka... szczególnie w kostiumie kąpielowym. Brrrr

    wer

  • 5. Data: 2010-01-24 18:49:54
    Od: manta* <m...@t...pl>

    > to:
    > http://www.groszki.pl/groszki/1,95942,7313493,Chce_b
    yc_modelka__Jak_zrobic_sobie_zdjecia_.html
    > szukane u żródła ;)

    DZIĘKUJĘ!
    To właśnie o ten artykuł chodziło!

  • 6. Data: 2010-01-24 19:02:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    osiek napisal:
    > to:
    > http://www.groszki.pl/groszki/1,95942,7313493,Chce_b
    yc_modelka__Jak_zrobic_sobie_zdjecia_.html

    Jezuu! Ta dziewczyna w artykule, na tych zdjeciach w kostiumie kapielowym,
    wyglada wypisz-wymaluj jak wiezniowe wypuszczeni z obozu koncentracyjnego.
    Anoreksja to jednak straszna choroba psychiczna...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2010-01-24 19:41:56
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Jezuu! Ta dziewczyna w artykule, na tych zdjeciach w kostiumie kapielowym,
    > wyglada wypisz-wymaluj jak wiezniowe wypuszczeni z obozu koncentracyjnego.
    > Anoreksja to jednak straszna choroba psychiczna...

    Zawsze moze troche pocwiczyc ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=7nTIquNMMw8&feature=f
    vw

  • 8. Data: 2010-01-24 19:55:18
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2010-01-24 20:02, Jacek_P pisze:

    > Jezuu! Ta dziewczyna w artykule, na tych zdjeciach w kostiumie kapielowym,
    > wyglada wypisz-wymaluj jak wiezniowe wypuszczeni z obozu koncentracyjnego.
    > Anoreksja to jednak straszna choroba psychiczna...

    Otyłość także. :)

  • 9. Data: 2010-01-24 20:36:16
    Od: cichybartko <c...@g...com>

> [...]
    > wyglada wypisz-wymaluj jak wiezniowe wypuszczeni z obozu koncentracyjnego.
    > Anoreksja to jednak straszna choroba psychiczna...

    I gdzie twoja tolerancja. Chce zaznaczyć że są ludzie którzy genetycznie
    są bardzo szczupli i mają ogromnego farta, szczególnie kobiety.
    Komentowanie wyglądu po pozorach jest nie na miejscu. Faktem jest że
    anoreksja jest ogromnym problemem, ale między ilością ofiar anoreksji a
    otyłości jest ogromna przepaść. To drugie jest problemem na skalę
    globalną dotyczącą każdego z nas. Ostatni kontakt z osobą chorą na
    anoreksje miałem w 2001 roku, osób cierpiących na otyłość w różnym
    stopniu w rodzinie mam sporo, na ulicach sami widzicie jak jest.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 10. Data: 2010-01-24 20:50:35
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    cichybartko napisal:
    > I gdzie twoja tolerancja.

    Moja tolerancja czuje sie dobrze. Nie myl tolerancji
    z akceptacja lub nawet z afirmacja. Nie zamierzam
    poprawno-politycznie rezygnowac z komentarzy wobec
    postaw, ktore uwazam za szkodliwe i lansowane
    przez gejowskich dyktatorow mody, ktorzy sa
    zapatrzeni w szczuplych chlopcow.

    > Chce zaznaczyć że są ludzie którzy genetycznie
    > są bardzo szczupli i mają ogromnego farta, szczególnie kobiety.

    Ta dziewczyna nie jest SZCZUPLA. Ona jest wychudzona.
    Zadna ZDROWA kobieta nie ma takiej figury. ZDROWA czyli
    mogaca bezproblemowo rodzic dzieci. Pogadaj z lekarzami,
    jakie liczne sa obecnie przypadki ciaz zagrozonych,
    ktorych przyczyna jest wlasnie nadmierne wychudzenie.

    > Komentowanie wyglądu po pozorach jest nie na miejscu.

    To nie sa pozory. Te zdjecia sa precyzyjne.

    > Faktem jest ż anoreksja jest ogromnym problemem,
    > ale między ilością ofiar anoreksji a
    > otyłości jest ogromna przepaś

    A u was bija Murzynow. Widze, ze brakuje argumentow przy
    anoreksji wiec wyjezdzasz otyloscia. No coz, rozmawiajac
    o dzumie mozna wekslowac na cholere... :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek