  • 1. Data: 2010-01-24 18:35:34
    Temat: kłopot z canonen 350 d
    Od: miro <m...@w...pl>

    witam, mam poważny problemz moja lustrzanką. Otóż pozyczyłem ja raz,
    niestety, i znajomy źle wsunął kartę, gnąc styki złącza z kartą. W
    serwisie powiaedzieli mi, że trzeba wymienić CAŁE WNETRZE APARATU!!!
    Jestem, delikatnie mówiąć, załamany takim wydatkiem. Czy rzeczywiście
    nie ma innej rady, aby to naparawić?! Bardzo proszę o odpowiedź. Być
    może komus z Was zdarzyło sie coś podobnego. Jak w takim wypadku sobie
    poradziliście? Pozdrawiam i czekam na jakiekolwiek wskazówki. Miro

  • 2. Data: 2010-01-24 19:57:42
    Temat: Re: kłopot z canonen 350 d
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "miro" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    witam, mam poważny problemz moja lustrzanką. Otóż pozyczyłem ja raz,
    niestety, i znajomy źle wsunął kartę, gnąc styki złącza z kartą. W
    serwisie powiaedzieli mi, że trzeba wymienić CAŁE WNETRZE APARATU!!!

    Ale w czym problem? Znajomy zepsuł, niech znajomy zapłaci za CAŁE WNETRZE
    APARATU!!!

  • 3. Data: 2010-01-24 20:10:19
    Od: "R09" <b...@g...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > serwisie powiaedzieli mi, że trzeba wymienić CAŁE WNETRZE APARATU!!!
    >
    > Ale w czym problem? Znajomy zepsuł, niech znajomy zapłaci za CAŁE WNETRZE

    Druga opcja, niech kupi od Ciebie ten aparat a ty sobie kupisz nowszy.

  • 4. Data: 2010-01-24 20:22:49
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    Użytkownik "miro" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]
    > może komus z Was zdarzyło sie coś podobnego. Jak w takim wypadku sobie
    > poradziliście? Pozdrawiam i czekam na jakiekolwiek wskazówki. Miro

    Najprawdopodobniej pogięte są tylko niektóre szpilki. Część jest celowo
    dłuższa. Miałem tak w Olympusie.
    Mając pewną rękę można je próbować naprostować i włożyć kartę na stałe.
    Potem zgrywać kabelkiem

    --
    Radosny

  • 5. Data: 2010-01-24 21:20:02
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    R09 napisał(a):
    > Druga opcja, niech kupi od Ciebie ten aparat a ty sobie kupisz nowszy.
    Wina jest obopólna.
    Tak samo winny jest ten co pożyczał, jak i pożyczający.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-01-24 22:28:20
    Od: thearti <t...@p...onet.pl>

    On 24 Sty, 19:35, miro <m...@w...pl> wrote:

    > witam, mam poważny problemz moja lustrzanką. Otóż pozyczyłem ja raz,
    > niestety, i znajomy źle wsunął kartę, gnąc styki złącza z kartą.

    Sprobuj odgiac, mialem podobnie i sie udalo.

    > serwisie powiaedzieli mi, że trzeba wymienić  CAŁE WNETRZE APARATU!!!

    No to juz troche przegieli...

    > Jestem, delikatnie mówiąć, załamany takim wydatkiem.

    Samo zlacze to kwestia kilkunastu zl. Moze masz jakiegos znajomego
    elektronika, ktory by na to spojrzal? Oczywiscie probuj najpierw
    poodginac.

    pozdrawiam, arti

  • 7. Data: 2010-01-24 22:36:19
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "thearti" <t...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >Samo zlacze to kwestia kilkunastu zl. Moze masz jakiegos znajomego
    >elektronika, ktory by na to spojrzal? Oczywiscie probuj najpierw

    Pomysł słuszny, uprzdzam jednak, ze te styki potrafią się niekiedy ułamać
    podczas odginania. Co do samej technologii odginania - sugeruję użycie igły
    do stzrykawki z zeszlifowanym końćem (obcinania końca szczypcami nie
    polecam - gdyż się spłaszczy, a chodzi o to, by w obcietym końcu był okrągły
    otwór). Zakładasz igłę na zagięty pin tak, aby pin wszedł do otworu w igle i
    delikatnie igłą prostujesz.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2010-01-24 23:53:57
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > okrągły
    > otwór). Zakładasz igłę na zagięty pin tak, aby pin wszedł do otworu w igle

    Sugeruje jeszcze jedna, dosc istotna czynnosc przed calym zabiegiem.

    WYJAC BATERIE Z APARATU !!!

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 9. Data: 2010-01-25 06:27:07
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "VomitroN" <v...@i...pl> napisał:

    > Sugeruje jeszcze jedna, dosc istotna czynnosc przed calym zabiegiem.
    >
    > WYJAC BATERIE Z APARATU !!!

    To traktowałem jako na tyle oczywiste, ze nawet nie napisałem. Zdecydowanie
    prostowanie po wyjęciu baterii - te piny są na tyle blisko siebie, że nie ma
    praktycznie szans uniknięcia ich zwierania podczas prostowania.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 10. Data: 2010-01-25 17:18:18
    Od: w...@h...com (Waldek)

    miro napisal i wyslal takie slowa:

> [...]
    > może komus z Was zdarzyło sie coś podobnego. Jak w takim wypadku sobie
    > poradziliście? Pozdrawiam i czekam na jakiekolwiek wskazówki. Miro

    Jeśli przy prostowaniu złamie się pin trzeba zmajstrować nowy pin i
    umieścić go .....
    w odpowiednim miejscu w złączu karty.
    Srednica pinu w częsci schowanej w karcie powinna byc mniejsza
    od częsci wystającej. Po umieszczeniu karty w złączu ta grubsza część
    uniemożliwi wepchnięcie pinu w głąb karty.
    Ponadto koniec wystający spiłować na stożek aby jego ostrze trafiało w
    ułamany nieszczesny pin.
    Trzeba dokładnie pomierzyć poszczególne długości nowego pinu ,aby po
    zainstalowaniu
    połaczenie było pewne i umożliwiło zamknięcie pokrywki. Można pod pokrywką
    umieścic
    kawałek sprężynującej gąbki.
    Moja karta z jednym nowym ząbkiem działa bezproblemowo juz ponad rok.
    Na wszelki wypadek nie wyjmuję jej z aparatu.
    Powodzenia w naprawie.
    --
    Wyslano z Jastarni
    http://augustyna.pl/news