  • 1. Data: 2013-06-24 13:11:38
    Temat: [OT] dzień wniosku
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    natchniony dzisiejszą wypowiedzią donalda t. ogłaszam nowe święto, 24.06 -
    DNIEM WNIOSKÓW... w związku z tym, jak Ktoś ma jakiś ciekawy wniosek to
    niech śmiało się nim z nami podzieli...

  • 2. Data: 2013-06-24 18:12:44
    Temat: Re: [OT] dzień wniosku
    Od: "AdamS" <a...@p...onet.eu>

    identyfikator: 20040501 jesteś poważnie chory.
    Mój wniosek - publikuj na forach dla myślących inaczej, a nie zaśmiecaj
    grupy elektronika

  • 3. Data: 2013-06-24 22:31:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-24 18:12, AdamS pisze:
    > identyfikator: 20040501 jesteś poważnie chory.
    > Mój wniosek - publikuj na forach dla myślących inaczej, a nie zaśmiecaj
    > grupy elektronika

    No ale - to po co mu odpowiadasz ? Wyciągasz mi tylko te śmieci z
    killfila... On i tak jest niereformowalny, więc strata prądu.