  • 21. Data: 2015-02-26 00:51:38
    Temat: Re: [OT] podatki
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Gotfryd Smolik news" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Logic error - skoro każesz upić WSZYSTKICH, a przecież powszechnie
    > wiadomo, że jazda po pijaku samochodem jest "bezpieczniejsza"
    > niż rowerem (znacznie niższe prawdopodobieństwo poddania kontroli)
    > Nikogo nie namówi ;)

    Logic error. Wszyscy to wszycy. Piesi, rowerzyści, motocykliści, hulajnodzy,
    deskorlokowcy i nodric_walkerzy. Wszyscy :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 22. Data: 2015-02-26 08:08:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-12 11:38, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > wiadomo, że jazda po pijaku samochodem jest "bezpieczniejsza"
    > niż rowerem (znacznie niższe prawdopodobieństwo poddania kontroli)

    Wydaje mi się, że się zmieniło. Wynika to głównie z rozpowszechnienia
    "swieczek"

    Shrek.

  • 23. Data: 2015-02-26 08:11:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-10 13:08, k...@g...com wrote:

    > Nie ma problemu, płaci i wozi. Przejazd na czerwonym świetle i wyprzedzanie na
    pasach tak samo.

    Może od razu po prostu sprzedać zezwolenie na odstrzał pieszych, jak np
    dzików?

    Shrek.

  • 24. Data: 2015-03-11 15:51:42
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2015-02-10 o 11:39, MichaelData(R) pisze:
    > J.F. wydumał(a) w news:54d9dc17$0$2183$65785112@news.neostrada.pl :
    >
    > Zrob sobie test. Najpierw na trzeźwo a później upij wszystkich kierowców
    > i swoją rodzinę równo w "testowym miescie" i wyjdź z rodziną na spacer
    > po przejsciach dla pieszych...albo lepiej na wycieczke rowerową tuż
    > przed zmrokiem, kiedy pada deszcz.
    > Wyniki też będą ciekawe :)

    tak tak, zawsze wraca porównanie "a co by było gdyby to była Twoja mama".

    0.5 promila to nie stan w którym zabijasz ludzi. No chyba, ze
    zapie***lasz 140km w terenie zabudowanym. Ale wtedy na trzeźwo też
    stwarzasz zagrożenie.

    Icek