  • 1. Data: 2011-05-15 12:16:38
    Temat: [OT] serwer newsów ?
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Z jakiego korzystacie ?

    news.aster.pl gubił posty, przerzuciłem się na news.icm.edu.pl
    i tez gubi.

    Czytam tylko precle z newsów.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-05-15 13:12:09
    Temat: Re: [OT] serwer newsów ?
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-05-15 14:16:38 +0200, PawelK vel Pablo said:

    > Z jakiego korzystacie ?
    >
    > news.aster.pl gubił posty, przerzuciłem się na news.icm.edu.pli tez gubi.
    >
    > Czytam tylko precle z newsów.

    news.gazeta.pl chyba się odmulił bo pozwala się czytać z w pracy z telepsy
    --
    Glub
    SWT-400

  • 3. Data: 2011-05-15 18:24:22
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-05-15 14:16, PawelK vel Pablo pisze:
    > Z jakiego korzystacie ?

    ja czytam przez news.onet.pl. Musisz tylko zalozyc konto mailowe na
    onecie. Na szczescie nie musisz go uzywac ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 4. Data: 2011-05-15 18:42:03
    Od: solo <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-15 20:24, Tomek Wozniakowski pisze:
    > Czesc :)

    > ja czytam przez news.onet.pl. Musisz tylko zalozyc konto mailowe na
    > onecie. Na szczescie nie musisz go uzywac ;)

    Ja korzystam z news.aioe.org i nie trzeba żadnych kont ani nic. Po
    prostu wpisujesz serwer i działa.

    Solo Fz1

  • 5. Data: 2011-05-15 19:50:06
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-05-15 20:24:22 +0200, Tomek Wozniakowski said:

    > Czesc :)

    > ja czytam przez news.onet.pl. Musisz tylko zalozyc konto mailowe na
    > onecie. Na szczescie nie musisz go uzywac ;)

    identyko z news.gazeta.pl

    aż dziwie się że google nie ma własnego serwera news...
    --
    Glub
    SWT-400

  • 6. Data: 2011-05-15 19:50:22
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "solo" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja korzystam z news.aioe.org i nie trzeba żadnych kont ani nic. Po prostu
    > wpisujesz serwer i działa.

    Wada jest natomiast taka, że nie wszyscy widzą posty z aioe.
    Ale to już ich problem ;-)

    Fajna była bramka na wp (dla wtajemniczonych),
    ale już nie działa.

    Bramka na interii raz działa, a raz nie.

    Dla zdesperowanych pozostają jeszcze google ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-05-15 19:56:22
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-15 21:50, Użytkownik J_K_K napisał:

> [...]
    > ale już nie działa.
    >
    > Bramka na interii raz działa, a raz nie.
    >
    > Dla zdesperowanych pozostają jeszcze google ;-)

    Ale po co tak kombinować ?
    Zakładasz darmowe konto pocztowe na onecie i w gratisie masz wejście
    przez ich serwer news.onet.pl.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-05-15 20:07:40
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2011-05-15 21:50, Użytkownik J_K_K napisał:
    >
    > Ale po co tak kombinować ?
    > Zakładasz darmowe konto pocztowe na onecie i w gratisie masz wejście
    > przez ich serwer news.onet.pl.

    Różnych kont założonych w róznych celach mam już powyżej uszu ;-)

    Wbrew pozorom o darmowych też musisz pamiętać
    i jakieś ruchy tam wykonywać, bo po pewnym czasie "bezruchu"
    wezmą i zamkną / wykasują.

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-05-15 20:39:56
    Temat: Re: serwer newsów ?
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Czytam tylko precle z newsów.

    a po co ci inny :))))

    Odys
    XLH 883 (Grupa Lublin)

  • 10. Data: 2011-05-15 21:14:01
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-15 22:07, Użytkownik J_K_K napisał:

    > Różnych kont założonych w róznych celach mam już powyżej uszu ;-)
    >
    > Wbrew pozorom o darmowych też musisz pamiętać
    > i jakieś ruchy tam wykonywać, bo po pewnym czasie "bezruchu"
    > wezmą i zamkną / wykasują.

    A to jakaś różnica dodać do programu pocztowego kolejne trzecie
    czy czwarte konto ? I nie musisz tego obsługiwać, program pocztowy
    zrobi to za ciebie. :-)