  • 1. Data: 2011-05-15 09:54:35
    Temat: Folia na szybkę?
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    Witam

    Tak się zastanawiam, coraz więcej insektów itd, czy ktoś z Was używa folii
    na szybke od kasku w formie naklejek , które można zrywać w czasie jazdy,
    taką jak mają w wyścigach?
    Jeśli tak to jak to wygląda cenowo i gdzie to znaleźć , na allegro nie
    znalazłem.

    Pzdr
    R2

  • 2. Data: 2011-05-15 12:20:43
    Temat: Re: Folia na szybkę?
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 135 roku bieżącego, R2 zeznał(a) jak następuje:

    > Witam
    >
    > Tak się zastanawiam, coraz więcej insektów

    bierzemy muchi w paluchi...

    :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 3. Data: 2011-05-26 12:22:31
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 15.05.2011 R2 <k...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > taką jak mają w wyścigach?
    > Jeśli tak to jak to wygląda cenowo i gdzie to znaleźć , na allegro nie

    Myslalem kiedys nad takim wynalazkiem, ale zarzucilem bo co po zerwaniu
    z takim fantem zrobic? Wyjebac za siebie nie mam sumienia a jak mam
    szukac smietnika to rownie dobrze moge szybe przetrzec szprejem i szmatka.

    --
    [...] Vicariously I
    Live while the whole world dies

  • 4. Data: 2011-05-26 13:50:15
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" napisał w wiadomości grup
    lin.pl...

    Wyjebac za siebie nie mam sumienia
    (...)

    =========

    A przeklinać w miejscu publicznym masz sumienie? Musisz się zdeklarować:
    albo jesteś chamem, albo nie. Nie można być "trochę chamem".

  • 5. Data: 2011-05-26 13:51:36
    Temat: Re: Folia na szybke?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-26, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > A przeklinać w miejscu publicznym masz sumienie? Musisz się zdeklarować:
    > albo jesteś chamem, albo nie. Nie można być "trochę chamem".

    Ja pierdole ale kolega wrazliwy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-05-26 13:59:55
    Temat: Re: Folia na szybk??
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 26.05.2011 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Piotrek Roczniak" napisał w wiadomości grup
    lin.pl...

> [...]
    >
    > A przeklinać w miejscu publicznym masz sumienie? Musisz się zdeklarować:
    > albo jesteś chamem, albo nie. Nie można być "trochę chamem".

    Skades Ty sie urwal?

    --
    THE LARCH

  • 7. Data: 2011-05-26 14:58:41
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    W dniu 2011-05-26 15:50, Marcin N pisze:

    > A przeklinać w miejscu publicznym masz sumienie? Musisz się zdeklarować:
    > albo jesteś chamem, albo nie. Nie można być "trochę chamem".

    Uważaj, bo wszelkie oznaki normalności, są obecnie na preclach widziane
    jako jedno wielkie dziwadło. A Twoje słowa np. "przeklinanie" mogą
    zostać uznane za obraźliwe i wulgarne :/

    pozdrawiam
    Mystik

  • 8. Data: 2011-05-27 06:22:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Marcin N napisał(a):
    > A przeklinać w miejscu publicznym masz sumienie? Musisz się zdeklarować:
    > albo jesteś chamem, albo nie. Nie można być "trochę chamem".

    Jeszcze niech ktos gitare wyciagnie i pospiewamy oazowo!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead