  • 1. Data: 2009-10-28 11:37:42
    Temat: Obudowa wyswietlacza 240x128
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    Witam

    Gdzie mozna kupic (zamowic) obudowe z wycietym otworem na wyswietlacz
    240x128, najlepiej jakas waska z mocowaniem na sciane ??

    Pozdrawiam
    Wnekus

  • 2. Data: 2009-10-28 21:26:28
    Temat: Re: Obudowa wyswietlacza 240x128
    Od: robmac <r...@k...pl>

    "wnekus" napisał:
    > Witam
    >
    > Gdzie mozna kupic (zamowic) obudowe z wycietym otworem na wyswietlacz
    > 240x128, najlepiej jakas waska z mocowaniem na sciane ??

    Zamówić na wymiar to na przykład u mnie :)

    pozdrawiam
    Robert
    --
    www.robmac.pl - obudowy dla elektroniki, frezowanie CNC.

  • 3. Data: 2009-10-29 07:30:44
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    robmac pisze:

    > Zamówić na wymiar to na przykład u mnie :)
    >
    > pozdrawiam
    > Robert

    Popraw na stronie "sposób przygotowania" bo się nie otwiera i powieś ze
    dwa przykłady z cenami, tak, żeby można było mieć wyobrażenie o czym mówisz.
    BTW - ile u ciebie kosztuje płyta czołowa z dibondu 150x70mm z otworami
    na 2x16, kilkoma fi 5 i np 10 prostokątnymi 6x9mm.
    Oczywiście rząd wielkości. Będę wiedział, czy warto ci głowę zawracać.
    Jaki jest minimalny promień w narożniku (chodzi mi o ten zależny od
    narzędzia)

    MAc
    mrn

  • 4. Data: 2009-10-29 20:09:31
    Od: robmac <r...@k...pl>

    MAc napisał:
    > Popraw na stronie "sposób przygotowania" bo się nie otwiera i powieś ze
    > dwa przykłady z cenami, tak, żeby można było mieć wyobrażenie o czym mówisz.

    właśnie nad tym pracuję :)

    > Jaki jest minimalny promień w narożniku (chodzi mi o ten zależny od
    > narzędzia)

    frez 1.5, więc promień 0.75mm

    pozdr.
    Robert