  • 1. Data: 2013-03-17 19:15:52
    Temat: Odblokowanie ekranu
    Od: Trybun <i...@y...com>

    Czy jest jakiś sposób na odblokowanie ekranu telefonu, poza tym w którym
    należy nacisnąć przycisk odblokowujący? Widziałem że znajomy kiedyś
    odblokowywał ekran przeciągnięciem po nim palcem...

  • 2. Data: 2013-03-17 19:23:58
    Temat: Re: Odblokowanie ekranu
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Trybun" <i...@y...com> wrote in message
    > Czy jest jakiś sposób na odblokowanie ekranu telefonu, poza tym w którym
    > należy nacisnąć przycisk odblokowujący? Widziałem że znajomy kiedyś
    > odblokowywał ekran przeciągnięciem po nim palcem...

    moze i jest ale jezeli nie jest to rozwiazanie producenta to kiepsko to widze

    przykladowo moj p990 o ile nie ma zadane zachowywac sie inaczej idzie
    sobie gleboko spac i pobor energii spada znaczaco, budzi go info z
    modulu gsm o rozmowie\smsie, alarm lub sprzetowy przycisk, a ciagle
    sluchanie co sie dzieje na touchscreenie bedzie wymagalo sporo energii

  • 3. Data: 2013-03-17 19:33:13
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-17 19:23, m4rkiz pisze:
> [...]
    > modulu gsm o rozmowie\smsie, alarm lub sprzetowy przycisk, a ciagle
    > sluchanie co sie dzieje na touchscreenie bedzie wymagalo sporo energii

    Czyli raczej nie warto nic kombinować? Ale chociaż tak z ciekawości -
    jak to zrobić? Ani w tablecie, anie w telefonie nie widzę żeby była
    opcja odblokowania ekranu poza tym sprzętowym przyciskiem..

  • 4. Data: 2013-03-18 02:08:27
    Od: "empe" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup

> [...]

    jak to zrobić? Ani w tablecie, anie w telefonie nie widzę żeby była
    opcja odblokowania ekranu poza tym sprzętowym przyciskiem..

    Słowa kluczowe "slide unlock"

  • 5. Data: 2013-03-18 11:27:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-03-17 19:15, Trybun wrote:
    > Czy jest jakiś sposób na odblokowanie ekranu telefonu, poza tym w którym
    > należy nacisnąć przycisk odblokowujący? Widziałem że znajomy kiedyś
    > odblokowywał ekran przeciągnięciem po nim palcem...

    Widzialem kidys w markecie cos co sie nazywalo chyba tap-tap czy jakos
    podobnie. Polegalo to na dwukrotnym tapnieciu czujnika swiatla.
    Ja sobie odpuscilem takie rozwiazania, bo z reguly generuje to mniejsze
    lub wieksze niedogodnosci czy problemy.

  • 6. Data: 2013-03-18 11:42:16
    Od: atm <...@v...pl>

    Tapniecie na czujniku zblizeniowym:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.ma
    icas.android.wsleep&feature=search_result#?t=W251bGw
    sMSwxLDEsIm5ldC5tYWljYXMuYW5kcm9pZC53c2xlZXAiXQ..

  • 7. Data: 2013-03-19 15:14:54
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    U mnie w nokii 808 masz albo suwak z boku obudowy ale wciskasz jakis klawisz
    i przesuwasza paluchem po ekranie

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8134 (20130319) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 8. Data: 2013-04-02 22:03:01
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-19 15:14, uciu pisze:
    > U mnie w nokii 808 masz albo suwak z boku obudowy ale wciskasz jakis klawisz
    > i przesuwasza paluchem po ekranie
    >
    > uciu

    Każdy sprzęt z Androidem na pokładzie tak ma standardowo.

  • 9. Data: 2013-04-02 22:03:25
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-18 11:42, atm pisze:
    > Tapniecie na czujniku zblizeniowym:
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=net.ma
    icas.android.wsleep&feature=search_result#?t=W251bGw
    sMSwxLDEsIm5ldC5tYWljYXMuYW5kcm9pZC53c2xlZXAiXQ..

    Wypróbowałem, i tak jak Ty dałem sobie z tym spokój. Raz odblokuje, raz
    nie itd. - więcej z tym problemów niż korzyści.