  • 21. Data: 2011-02-15 13:32:22
    Temat: Re: Odcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 13:31:23 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale tu jest Polska, oskarzony moze klamac, a nawet sie przyznawac, a
    > prokurator musi miec dowody :-)

    zeznania oskarżonego są również dowodami.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2011-02-15 13:50:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 11:46:57 +0000 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    [ciach]

    to są tylko Twoje swobodne dywagacje.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2011-02-15 13:52:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> writes:

    > zeznania oskarżonego są również dowodami.

    Oskarżony nie składa zeznań.

    MJ

  • 24. Data: 2011-02-15 13:57:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 12:50:57 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to są tylko Twoje swobodne dywagacje.

    ROTFL!!!!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 25. Data: 2011-02-15 13:58:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 12:57:05 +0000 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    > ROTFL!!!!!!

    podeprzesz się wyrokiem sądu, który zinterpretował takie dowody w sposób
    wskazany przez Ciebie?

  • 26. Data: 2011-02-15 14:03:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 12:58:51 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > podeprzesz się wyrokiem sądu, który zinterpretował takie dowody w sposób
    > wskazany przez Ciebie?

    Nie, poczekam na twój proces, jak rzucisz sędziemu "to są tylko wysokiego
    sądu swobode dywagacje"
    Oj.. już nie mogę się doczekać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 27. Data: 2011-02-15 14:13:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 13:03:00 +0000 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    > Nie, poczekam na twój proces, jak rzucisz sędziemu "to są tylko
    > wysokiego sądu swobode dywagacje"
    > Oj.. już nie mogę się doczekać.

    acha, czyli jednak są to Twoje dywagacje.
    EOT

  • 28. Data: 2011-02-15 14:15:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 13:13:39 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > acha, czyli jednak są to Twoje dywagacje.
    > EOT

    oho.. choroba Kamilkowa się rozszerza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 29. Data: 2011-02-15 17:21:14
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2011-02-15 13:52, Michal Jankowski pisze:

    > Oskarżony nie składa zeznań.
    >
    > MJ

    Wyjaśnienia. Wszystko jedno, mogą stanowić dowód.

    R.

  • 30. Data: 2011-02-15 19:14:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 13:17:42 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >O tyle, ile aparatura pokazala.

    Ale na pomiarowym odcinku są ograniczenia do 100 km/h, do 70 km/h i
    jedno do 50 km/h. O ile przekroczyłem prędkość?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280