  • 1. Data: 2011-05-20 01:20:06
    Temat: Odgrzybianie klimatyzacji i ładowanie - wawa - gdzie?
    Od: "ojdas" <o...@g...pl>

    Witam,

    Muszę w swoim autku odgrzybić klimatyzację i chyb ją naładować bo coś kiepsko
    chłodzi, gdzie w wawie jest dobry punkt aby to zrobić?
    Co polecacie?

    pzdr.
    ojdas

    --
    Jeśli szukasz oldtimera lub youngtimera, chcesz kupić lub sprzedać samochód,
    motocykl, skuter, części lub literaturę, itp. odwiedź http://Oldtimermarket.pl

  • 2. Data: 2011-05-20 11:42:34
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ojdas" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kiepsko
    > chłodzi, gdzie w wawie jest dobry punkt aby to zrobić?

    Zajrzyj na onet - tam są warsztaty godne polecenia.
    http://moto.onet.pl/rankingwarsztatow
    Ja zdecydowanie odradzam warsztat tuż za rogatkami - Warszawska 32
    (przdłużenie Górczewskiej). Albo gość nie zna się, albo oszust, a
    najprawdopodobniej - jedno i drugie.
    Tomek

  • 3. Data: 2011-05-20 12:05:07
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-20 01:20, ojdas pisze:
    > Witam,
    >
    > Muszę w swoim autku odgrzybić klimatyzację i chyb ją naładować bo coś kiepsko
    > chłodzi, gdzie w wawie jest dobry punkt aby to zrobić?
    > Co polecacie?

    Jeśli to tylko nabicie to dowolny serwis jest w stanie tego nie skopać.
    Z odgrzybieniem gorzej. Na przypadki ekstremalne mogę polecić warsztat
    na wylocie Połczyńską z Warszawy, kilkaset metrów za skrzyżowaniem z
    Dźwigową.

    Auto-Lock
    Warszawa,Połczyńska 71
    Tel/fax: 22 666 14 45

    Mimo że wygląda mało zachęcająco (zwykły garaż) to facet ma naprawdę
    fach w łapach. Potrafi zdiagnozować i naprawić "nietypowe" usterki, w
    razie potrzeby zrobi 24 godzinną próbę ciśnieniową, dorobi nietypowy wąż
    itd. Tani nie jest, ale czasami to jedyne wyjście. A...i bardzo nie lubi
    jak mu się stoi nad głową, taki nietowarzyski typ, więc raczej .. nie
    kręcić się podczas naprawy ;)

    --
    MZ