  • 1. Data: 2011-07-26 08:47:38
    Temat: Odp: Re: BMW R1100RT
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2011, 10:14:50 UTC+2 użytkownik inż. Mamoń napisał:
    > Doktorski tez pewnie bedzie mial do powiedzenia kilka cieplych slow nt.
    > przekladni katowej
    Moje "cieple slowa" nt. modelu K1200S i autoryzowanego (tfu!) serwisu w postaci firmy
    Auto Fus z Warszawy nie nadaja sie do usenetu ze wzgledu na ilosc wulgaryzmow.

    Seria R to jednak inna bajka. Nie zebym polecal bakelit ale bokserow i rzedowek tej
    firmy nie mozna klasc obok siebie jesli chodzi o poziom dopracowania i dobor
    materialow.

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2011-07-26 11:24:39
    Temat: Re: BMW R1100RT
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-26 10:47, doktorski pisze:

> [...]
    firmy nie mozna klasc obok siebie jesli chodzi o poziom dopracowania i dobor
    chyba od początku tak było,wystarczy porównać ceny najstarszych
    używek,cegła kosztuje zazwyczaj 1/2 ceny boksera.

    --
    Tomek
    BMW R1100S