  • 1. Data: 2011-07-24 19:22:19
    Temat: MotoGP - ile umiejetnosci a ile techniki???
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    Kolega Jorge wyjechal wyregulowac Launch Control i zapomnil wlaczyc Traction
    Control co momentalnie spowodowalo potezna wyjebke, chyba GP zmienia sie
    powoli w wyscig ale systemow elektronicznych.
    Za plotek.gp:
    Kolega Valentino szykuje sie by kopnac w dupe jedna marke z wloch na ktorej
    motocyklu meczy sie juz pol roku zajmujac fantastyczne miejsca w drugiej
    dziesiatce. No i w przyszlym roku istnieje prawdopodobienstwo ze Rossi
    dolaczy do MotoGP juz jako zawodnik swojego zespolu. Co prawdopodobnie
    zakonczy jego kariere bo zeby liczyc sie w stawce trzeba jezdzic w zespole
    fabrycznym z Japonii i na dodatek nie mozez to byc zespol rymujacy sie ze
    stuki.
    No

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-07-24 19:50:22
    Temat: Re: MotoGP - ile umiejetnosci a ile techniki???
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-24 21:22, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    > prawdopodobnie zakonczy jego kariere bo zeby liczyc sie w stawce trzeba
    > jezdzic w zespole fabrycznym z Japonii i na dodatek nie mozez to byc

    i bron boze z honda, bo bedziesz musial zolta sprzedac :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 3. Data: 2011-07-24 20:58:42
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Michał V-R"
    bron boze z honda, bo bedziesz musial zolta sprzedac :-D

    Jest prawdopodobne ze VR skorzysta z pomocy HRC, choc powszechnie wiadomo ze
    nie jest on tak okrutny dla tej marki jak ja i nie skazuje jej na dozywocie
    w swoim garazu. I nie mam na mysli dozywotniego grzebania w jej
    wnetrznosciach czy tez przestawiania z kata w kat...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2011-07-24 21:36:44
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 24.07.2011 21:22, Tytus z domQ pisze:

    > Kolega Valentino szykuje sie by kopnac w dupe jedna marke z wloch na
    > ktorej motocyklu meczy sie juz pol roku zajmujac fantastyczne miejsca w
    > drugiej dziesiatce.

    Mi się wydaje, że to Rossi ma jakiś gorszy sezon, motocykl ma tu
    niewiele do rzeczy. Raz, że na Ducati Stoner radził sobie całkiem
    nieźle, a dwa, że Hayden też na Ducati depcze po piętach Rossiemu w
    klasyfikacji generalnej.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 5. Data: 2011-07-24 23:25:17
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-24 22:58, Tytus z domQ pisze:

> [...]
    > jej na dozywocie w swoim garazu. I nie mam na mysli dozywotniego
    > grzebania w jej wnetrznosciach czy tez przestawiania z kata w kat...

    czyli odstawiles zepsuta i nie ma sznas na naprawe? :-P

  • 6. Data: 2011-07-25 07:18:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 24 Jul 2011 21:22:19 +0200) ktos podajacy sie za Tytus z domQ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > Control co momentalnie spowodowalo potezna wyjebke, chyba GP zmienia sie
    > powoli w wyscig ale systemow elektronicznych.

    Tez sie nad tym zastanawialem, ale wydaje mi sie ze zadzialal raczej
    element zaskoczenia. Gdyby ktos np skrocil Ci rolgaz o polowe to tez
    moglbys sie katapultowac na pierwszym zakrecie.

> [...]
    > fabrycznym z Japonii i na dodatek nie mozez to byc zespol rymujacy sie ze

    A ja mysle, ze Rossi juz spisal ten sezon na straty i testuja cos
    zwiazanego z litrami. W kazdym razie bardzo licze na Rossiego w przyszlym
    sezonie.

    Zagadka natomiast jest dla mnie Elias.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 7. Data: 2011-07-25 10:26:54
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czyli odstawiles zepsuta i nie ma sznas na naprawe? :-P

    oj tam, oj tam, Tytus ją nawet czasem na spacer wyprowadzi, ale najwyraźniej pewniej
    czuje się na 4oo :)

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 8. Data: 2011-07-25 10:47:13
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-25 12:26, Andrzej pisze:

    > oj tam, oj tam, Tytus ją nawet czasem na spacer wyprowadzi, ale najwyraźniej
    pewniej czuje się na 4oo :)

    W jego wieku to wielce prawdopodobne, niedlugo to pewnie ja na scianie,
    nad lozkiem powiesi, jako wspomnienie mlodosci :-D.
    A na spacer to na smyczy wyprowadza?

  • 9. Data: 2011-07-25 11:04:22
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-07-25 12:47, Michał V-R pisze:

    > W jego wieku to wielce prawdopodobne, niedlugo to pewnie ja na scianie,
    > nad lozkiem powiesi, jako wspomnienie mlodosci :-D.
    > A na spacer to na smyczy wyprowadza?

    Co do spacerow to podobno geriatra kazal mu nie przekraczac granicy
    dywanu wiec jaka tam smycz...

    KJ
    PS. Ciekawe Czy Vale tez sie dolaczy do tego watku?

  • 10. Data: 2011-07-25 12:33:53
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-25 13:04, KJ Siła Słów pisze:

    > Co do spacerow to podobno geriatra kazal mu nie przekraczac granicy
    > dywanu wiec jaka tam smycz...
    Ale z tego co wiem, to nie slucha zalecen geriatry, bo sie do PZW
    zapisal i ryby lowi, pytanie tylko gdzie, moze w najlbizszym
    supermarkecie :-)

    > KJ
    > PS. Ciekawe Czy Vale tez sie dolaczy do tego watku?

    Mysle, ze powinien