  • Data: 2013-06-14 16:34:25
    Temat: Odp: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak z ciekawości - jak wygląda sprawa w momencie zaniku zasilania - czy
    > program po jego powrocie jest wznawiany, czy trzeba na nowo ustawić? Bo
    przy
    > mechanicznym programatorze chyba nie było takiego problemu? Nie doczytałem
    > się w artykule (oceniam go dobrze).
    Niestety nie miałem okazji tego testować.
    Jak studiowałem, to myślałem, aby taki sterownik zrobić.
    Jakoś nie było potrzeby.
    Na razie sterownik do AMICi Optimum 700 działa.
    Jakie to czasu, że setkom jak nie tysiącą ludzi chodzi po głowie zrobienie
    własnych sterownikó do:
    pralek, zmywarek, samochodów, transceiver'ów itp.
    I to wszystko dlatego, że w głowach narodów zakodowano hasło: ma się zepsuć
    i to jest dobre.
    Zapominają dodać, dla kogo dobre.
    Sylwester