  • 1. Data: 2017-07-01 22:17:00
    Temat: Odpala po "podpompowaniu"
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Kijankowych problemów cd.
    Auto (z dieslem common rail) czasami się wypina i nie chce odpalić, dopóki
    nie podpompuje się paliwa, parę razy właczając i wyłaczając stacyjkę.
    Wydaje mi się, że ukłąd się zapotwietrza.
    Czy podejrzany jest jakiś odpowietrznik? Jeśli tak, to który - na filtrze
    paliwa czy jakiś inny?
    Żadnych wycieków ropy nie widać.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2017-07-01 23:04:03
    Temat: Re: Odpala po "podpompowaniu"
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-01 o 22:17, Maciek pisze:

    A kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
    Jeśli nie wymieniałeś to może zapchany.

  • 3. Data: 2017-07-02 09:02:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Jul 2017 22:17:00 +0200, Maciek napisał(a):
> [...]
    > Wydaje mi się, że ukłąd się zapotwietrza.
    > Czy podejrzany jest jakiś odpowietrznik? Jeśli tak, to który - na filtrze

    A moze nie paliwo, tylko swiece zarowe lub przekaznik tychze swiec ?

    Jakas lamkpa cos pokazuje ? Moze immobilizer nie czyta kluczyka ...

    Pompe powinno byc slychac w cichym otoczeniu, tylko ona w wielu
    samochodach po przekreceniu kluczyka uruchamia sie na krotko - okolo
    sekundy.
    Zawsze mozna wsadzic kawalek przezroczystego wezyka.

    J.

  • 4. Data: 2017-07-02 11:57:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Jul 2017 09:02:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > A moze nie paliwo, tylko swiece zarowe lub przekaznik tychze swiec ?

    Przy rozgrzanym silniku i temp. powietrza 28 st. nawet żuk odpalał bez
    świec żarowych (włączało się je ręcznie).

    > Jakas lamkpa cos pokazuje ? Moze immobilizer nie czyta kluczyka ...

    Nie, nic.

    > Pompe powinno byc slychac w cichym otoczeniu, tylko ona w wielu
    > samochodach po przekreceniu kluczyka uruchamia sie na krotko - okolo
    > sekundy.

    Słychać ją, pompuje mniej wiećej 1 s.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2017-07-03 11:28:27
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > Wydaje mi się, że ukłąd się zapotwietrza.
    > Czy podejrzany jest jakiś odpowietrznik? Jeśli tak, to który - na filtrze

    Może puszczać któryś oring na złączkach paliwa, może puszczać na
    obudowie filtra paliwa, na przelewach, na wysokim ciśnieniu. Generalnie
    do sprawdzenia wszystkie połączenia w układzie paliwowym od zbiornika do
    wtrysków...

  • 6. Data: 2017-07-03 11:45:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > Wydaje mi się, że ukłąd się zapotwietrza.
    > Czy podejrzany jest jakiś odpowietrznik? Jeśli tak, to który - na filtrze

    Zacząłbym od rzeczy najprostszej i możliwej do zrobienia w własnym
    zakresie - przeczyszczenia filtra na pompie paliwa.

  • 7. Data: 2017-07-03 21:51:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Jul 2017 11:45:06 +0200, Trybun napisał(a):

    > Zacząłbym od rzeczy najprostszej i możliwej do zrobienia w własnym
    > zakresie - przeczyszczenia filtra na pompie paliwa.

    Mówisz o siatkowym fltrze w zbiorniku? Cały zbiornik miałem płukany 2 albo
    3 tyg. temu...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2017-07-04 19:25:18
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-07-03 o 21:51, Maciek pisze:

    > Mówisz o siatkowym fltrze w zbiorniku? Cały zbiornik miałem płukany 2 albo
    > 3 tyg. temu...

    Tak, właśnie jego miałem na myśli. Zanieczyszczony też potrafi sprawiać
    problemy. Ale jak widać u Ciebie musi chodzić o coś innego.