  • 1. Data: 2017-07-02 16:38:06
    Temat: porada przed zakupem chevrolet rezzo
    Od: wifibell <m...@w...pl>

    Witam
    Moge prosic was o opinie odnosnie ( tylko sie nie smiejcie :) ) chevroleta rezzo 1.6
    se lpg 105 km
    Auto z 2005 r przejechane 116000 km , przebieg udokumetowany
    Pomijajac wyglad auta ;) na co szczegolnie zwracac uwage przy zakupie , moze ktos z
    grupowiczow posiada takie cudo , jak to sie spisuje itd. Z gory dziekuje za
    odpowiedzi

  • 2. Data: 2017-07-02 19:53:35
    Temat: Re: porada przed zakupem chevrolet rezzo
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    grupowiczow posiada takie cudo , jak to sie spisuje itd. Z gory dziekuje za

    To chyba to samo co Daewoo Tacuma, silnik pewnie 300tyś. przejedzie
    spokojnie. 2005 to chyba już cena w okolicach 8k PLN. Jak nie
    skorodowany to brać i tyle.
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 3. Data: 2017-07-03 00:01:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    wifibell <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Pomijajac wyglad auta ;) na co szczegolnie zwracac uwage przy zakupie ,
    > moze ktos z grupowiczow posiada takie cudo , jak to sie spisuje itd. Z

    Warto zwrocic uwage czy to nie jest Chevrolet, Ford ani inny tego typu
    szmelc ;-)

  • 4. Data: 2017-07-03 08:37:37
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 3 lipca 2017 00:05:41 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Warto zwrocic uwage czy to nie jest Chevrolet, Ford ani inny tego typu
    > szmelc ;-)

    Eeee no, chevrolet mi gdzies mignął w raporcie niezawodnosci i niemieckim i u
    hamerykanców. Fordy tez sie pojawiaja w dekra.
    W usa to widzialem ze z fordami krucho...

  • 5. Data: 2017-07-03 12:16:26
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-07-02 o 16:38, wifibell pisze:
> [...]
    grupowiczow posiada takie cudo , jak to sie spisuje itd. Z gory dziekuje za

    A co w jego wyglądzie niby nie tak, Scenic I II, Opel Zafira i inne auta
    tej klasy to niby jakieś wobec Rezzo pięknisie? Poza tym co konkretnie
    chciałbyś wiedzieć o tym aucie?

    Jeżdżę Rezzo 1.6 już około trzech lat, i przy moim zastosowaniu (głównie
    jazda po drogach nieutwardzonych i bezdrożach) ciężko o pojazd z takim
    prześwitem za takie pieniądze.

    Jak się sprawuje, no, nie jest bezawaryjny. Przez te trzy lata
    przejechałem nim około 25000km. Wymiana końcówki drążka kierowniczego,
    szczotek w alternatorze, najpoważniejsza naprawa to wymiana kompletnego
    sprzęgła. Wszystko "groszowe" naprawy. Np wymiana sprzęgła to koszt
    400zł łącznie z robocizną mechanika. Zmorą jest falowanie obrotów, nikt
    nie jest w stanie tego naprawić. I właśnie na to radziłbym zwrócić
    szczególną uwagą podczas zakupu. Także tak jakoś dziwnie poszarpuje przy
    jeździe na niższych biegach. Można to wyczuć na jeździe próbnej przed
    zakupem - jechać równo np na "jedynce" i zdjąć nogę z gazu - jak nie
    zacznie poszarpywać to wszystko jest ok.

  • 6. Data: 2017-07-03 12:18:00
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-07-03 o 00:01, Pszemol pisze:

    > Warto zwrocic uwage czy to nie jest Chevrolet, Ford ani inny tego typu
    > szmelc ;-)

    No jasne że nie Chevrolet, ma tylko jego znaczek firmowy i napis.

  • 7. Data: 2017-07-03 12:48:09
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Wszystko "groszowe" naprawy

    pzy okazji zapytam jak z czesciami? to wlasciwie jeszcze daewoo jest?
    do daewoo sa czesci? bo podobno na zlomach to juz wszystko wybrane a nowych
    dawcow brakuje.
    a trafiaja sie fajne daewoo do latania w kolo komina w przyzwoitych stanach
    za smieszne pieniadze.
    tylko czesci... sa? beda jeszcze jakis czas?

  • 8. Data: 2017-07-03 13:20:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-07-03 o 12:48, abn140 pisze:
> [...]
    > za smieszne pieniadze.
    > tylko czesci... sa? beda jeszcze jakis czas?

    Tak, sporo części do np. Nubiry jest kompatybilne z Rezzo. Tak że
    filtry, paski itp są często dostępne w sklepach "od ręki". Ale już np
    przepustnica, to coś nie do zdobycia. W akcie desperacji, aby usunąć to
    falowanie obrotów próbowałem kupić przepustnice. W żadnym sklepie i
    hurtowni w Polsce nie było. Jest tylko do zamówienia w ASO, ale cena
    zamówionej w Holandii części to 1800zł. Jak na to że nie ma żadnej
    gwarancji że to za sprawą przepustnicy to falowanie obrotów - cena
    zdecydowanie za wysoka.

  • 9. Data: 2017-07-03 17:40:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote:

    > Eeee no, chevrolet mi gdzies mignął w raporcie niezawodnosci i niemieckim
    > i u hamerykanców. Fordy tez sie pojawiaja w dekra.
    > W usa to widzialem ze z fordami krucho...

    Obydwie marki są w USA mniej więcej jednakowo poważane na równi z
    koreańskimi wynalazkami jak Hyundai i KIA. Choć podobno ostatnimi laty
    Korea zaczyna je przeganiać i stylistyką i niezawodnością i ilością rudej,
    która gryzie blachę bardzo szybko.

  • 10. Data: 2017-07-03 21:43:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 17:40, Pszemol pisze:
> [...]
    > koreańskimi wynalazkami jak Hyundai i KIA. Choć podobno ostatnimi laty
    > Korea zaczyna je przeganiać i stylistyką i niezawodnością i ilością rudej,

    Co to za wymysły?
    Czy to jest fałszywka?:
    http://www.reliabilityindex.com/manufacturer
    http://www.consumerreports.org/car-reliability/car-b
    rands-reliability-how-they-stack-up/

    Honda niespecjalnie:
    http://www.consumerreports.org/car-reliability/car-r
    eliability-survey-2016/

    Tutaj też Buick (w tym kilka modeli z europejskiego Opla) wyżej niż
    Honda :) :
    http://money.cnn.com/gallery/autos/2015/10/20/consum
    er-reports-most-reliable-brands/index.html

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om