  • 11. Data: 2024-04-19 18:02:36
    Temat: Re: Odzyskiwanie konta Google'a po utracie telefonu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Apr 2024 14:26:05 +0200, w <uvtntq$2bjmt$1@news.icm.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Z poziomu PC też masz takie opcje?

    To właśnie z poziomu PC.
    Jeszcze sprawdzę na czystym telefonie.

  • 12. Data: 2024-04-19 20:11:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.04.2024 o 18:02, r...@k...pl pisze:
    [...]
    > To właśnie z poziomu PC.
    > Jeszcze sprawdzę na czystym telefonie.

    No dobra, sprawdziłem...i się widać zmieniło. Jeszcze niedawno było inaczej.
    Ja mam tak:
    https://i.imgur.com/ug3PGva.png i po wybraniu SMS dostaję kod.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2024-04-19 20:55:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Apr 2024 20:11:16 +0200, w <uvuc4s$2cktp$1@news.icm.edu.pl>,
> [...]

    > [...]
    > >
    > No dobra, sprawdziłem...i się widać zmieniło. Jeszcze niedawno było inaczej.

    Zapewne idzie nowe albo było inaczej ustawione odzyskiwanie.

  • 14. Data: 2024-04-19 22:50:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.04.2024 o 20:55, r...@k...pl pisze:

    > Zapewne idzie nowe albo było inaczej ustawione odzyskiwanie.

    A "nie mam przy sobie telefonu" też nie działa? Czy "wybierz inne opcje"?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2024-04-19 22:51:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > A "nie mam przy sobie telefonu" też nie działa? Czy "wybierz inne opcje"?

    Oczywiście to wszystko jest w cyklu "zapomniałem hasła".
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2024-04-20 22:58:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Apr 2024 22:51:56 +0200, w <uvulis$2d4ed$1@news.icm.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Oczywiście to wszystko jest w cyklu "zapomniałem hasła".

    Nic nie chce działać, mimo że numer kojarzy z emailem. Najwyraźniej ustawione
    było na fonie odzyskiwanie przez jakieś kody bezpieczeństwa. Albo nie wierzy,
    że właściciel numeru skojarzonego z kontem jest właścicielem tego konta.

  • 17. Data: 2024-04-21 11:12:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > [...]
    >>
    > No dobra, sprawdziłem...i się widać zmieniło. Jeszcze niedawno było

    A o co chodzi z tą informacją, że obowiązują standardowe opłaty?
    Płacisz za przychodzącego?

    Robert

  • 18. Data: 2024-04-21 14:49:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > A o co chodzi z tą informacją, że obowiązują standardowe opłaty?
    > Płacisz za przychodzącego?

    A skąd google ma wiedzieć gdzie jesteś z telefonem? W roamingu sms jest
    płatny przecież w stronę DO adresata.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2024-04-21 15:42:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.04.2024 o 22:58, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > że właściciel numeru skojarzonego z kontem jest właścicielem tego konta.

    Próbowałeś w innej przeglądarce...w sensie inne cookies?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2024-04-21 19:32:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > A skąd google ma wiedzieć gdzie jesteś z telefonem? W roamingu sms jest
    > płatny przecież w stronę DO adresata.

    Ok, ale chyba to tylko poza UE.

    Robert