  • 1. Data: 2016-07-12 20:44:00
    Temat: Ograniczenia na S5
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    A tak przy okazji w temacie ograniczeń prędkości... ktoś ma pomysł
    dlaczego na obwodnicy Rawicza pojawiły się w dwóch miejscach
    ograniczenia do 80? Jedno w okolicy zjazdu na Rawicz, drugie na jakimś
    wiadukcie/moście.

    Kiedyś było przez kilkanaście dni przed którymś z przejść dla
    zwierzaków, ale znikło... oczywiście w okolicy żadnych utrudnień,
    zmian... pojawiły się ot tak sobie...

    a.

  • 2. Data: 2016-07-13 09:29:56
    Temat: Re: Ograniczenia na S5
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Jul 2016 20:44:00 +0200, w <nm3dph$9aa$2@usenet.news.interia.pl>, Artur
    Miller <n...@n...com> napisał(-a):

> [...]
    > dlaczego na obwodnicy Rawicza pojawiły się w dwóch miejscach
    > ograniczenia do 80? Jedno w okolicy zjazdu na Rawicz, drugie na jakimś

    Może mieszkańcom było za głośno?
    Gdzieś tak jest, że na obwodnicy jakiegoś miasta jest 60, bo przeszkadza hałas.

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2016-07-13 10:10:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Jul 2016 09:29:56 +0200, r...@k...pl

    > Może mieszkańcom było za głośno?
    > Gdzieś tak jest, że na obwodnicy jakiegoś
    > miasta jest 60, bo przeszkadza hałas.

    Czemu nie ma tam ekranów, skoro są w okoilicy zabudowania?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2016-07-13 10:21:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Jul 2016 10:10:48 +0200, w <d...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Wed, 13 Jul 2016 09:29:56 +0200, r...@k...pl

    > Czemu nie ma tam ekranów, skoro są w okoilicy zabudowania?

    http://www.dziennikwschodni.pl/lublin/na-al-solidarn
    osci-ograniczenie-do-60-km-h-bo-jest-za-glosno,n,141
    109854.html

  • 5. Data: 2016-07-13 10:23:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Wed, 13 Jul 2016 09:29:56 +0200, r...@k...pl

    > Czemu nie ma tam ekranów, skoro są w okoilicy zabudowania?

    Chociaż ten link ciekawszy:

    "Na ekspresówce trzeba zwalniać, bo szumi. Ale ekranów nie będzie, bo za cicho"
    http://lublin.wyborcza.pl/lublin/1,48724,17359803,Na
    _ekspresowce_trzeba_zwalniac__bo_szumi__Ale_ekranow.
    html

  • 6. Data: 2016-07-13 10:41:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wed, 13 Jul 2016 09:29:56 +0200, r...@k...pl
    >Czemu nie ma tam ekranów, skoro są w okoilicy zabudowania?

    Bo przy 60 nie ma halasu :-)

    A propos - takie niewielkie wroclawskie osiedle Kuzniki
    https://www.google.pl/maps/@51.1279795,16.9472768,16
    .9z
    Stale slychac tam szum.
    A do autostrady 1km. I jeszcze jakies park po drodze.

    Ekrany ... no, wydaje mi sie, ze sa, ale Street View sugeruje, ze nie
    ma.
    Tzn sa - ale od drugiej strony. Moze dlatego kieruja caly halas na
    osiedle ...

    J.

  • 7. Data: 2016-07-13 11:44:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Jul 2016 10:41:45 +0200, J.F.

    > Bo przy 60 nie ma halasu :-)

    Jest hałas, ale zdecydowanie mniejszy niż przy 80-100. I ja to rozumiem.
    Nie rozumiem tylko czemu obwodnica, na tyle dziewicza, że jeszcze jej
    góglecar nie przeleciał, nie ma ekranów...

    > A propos - takie niewielkie wroclawskie osiedle Kuzniki
    > https://www.google.pl/maps/@51.1279795,16.9472768,16
    .9z
    > Stale slychac tam szum.

    Ja mieszkam też przy trasie wylotowej z Wawy -- jakieś 350m od drogi,
    odgrodzony jestem na całej długości lasem, i też stale słychać szum. Ciszej
    było jak był FR działający, ale obecnie jest zakejtany. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2016-07-17 18:24:29
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-13 o 09:29, r...@k...pl pisze:

    > Może mieszkańcom było za głośno?
    > Gdzieś tak jest, że na obwodnicy jakiegoś miasta jest 60, bo przeszkadza hałas.

    tam nie ma mieszkańców. Las, rzeka, kury, kaczki, drób... niestety
    google street view nie dotarło jeszcze do obwodnicy Rawicza, więc ciężko
    pokazać..

    a.

  • 9. Data: 2016-07-18 01:35:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pewno dlatego ze jest zjazd a w drugim miejscu most czy wiadukt.

  • 10. Data: 2016-07-18 12:50:55
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Pewno dlatego ze jest zjazd a w drugim miejscu most czy wiadukt.

    zjazdów i mostów jest na tej drodze więcej, niczym sie dla kierowcy nie
    rózniących. dlaczego tylko na jednym jest ograniczenie?

    a.