  • 1. Data: 2016-07-13 18:54:32
    Temat: znowu pod prąd jechał
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    debil

    http://kontakt24.tvn24.pl/pod-prad-na-a1-chcial-zeby
    -go-przepuscic-bo-ma-kawalek-do-zjazdu,206728.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-07-14 00:24:13
    Temat: Re: znowu pod prąd jechał
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-07-13 18:54, PiteR wrote:
    > debil
    >
    > http://kontakt24.tvn24.pl/pod-prad-na-a1-chcial-zeby
    -go-przepuscic-bo-ma-kawalek-do-zjazdu,206728.html

    Przynajmniej wiedział, że jedzie pod prąd...

  • 3. Data: 2016-07-14 02:36:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 13 Jul 2016 18:54:32 +0200, PiteR napisał(a):

    > debil
    >
    > http://kontakt24.tvn24.pl/pod-prad-na-a1-chcial-zeby
    -go-przepuscic-bo-ma-kawalek-do-zjazdu,206728.html

    Tam gdzie go zawrócili do najbliższego zjazdu było 5km, a poprzedni zjazd
    dopiero co przejechał.
    Wygląda więc na akcje w pełni świadomą omijania tego korka który stoi w
    stronę w którą jechał.

    Ciekawe też dlaczego on jechał po tej stronie drogi?
    Ja rozumiem że może musiał, może chciał, cokolwiek, ale dlaczego nie jechał
    pasem awaryjnym po swojej lewej?
    Przecież i tak musiał wjechać od zewnętrznej strony i zjeżdżał będzie na
    zewnątrz.

    A zatrzymany został tutaj:
    https://www.google.pl/maps/@54.2378734,18.6082779,3a
    ,75y,182.41h,69.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1szI4Dvr904z2b
    DeAjAlqDqw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    Kolejny wyjazd to Straszyn za 5km.

  • 4. Data: 2016-07-14 08:46:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

> [...]
    > poprzedni zjazd dopiero co przejechał. Wygląda więc na akcje w
    > pełni świadomą omijania tego korka który stoi w stronę w którą

    Nie mów mi takich rzeczy, że świadomie. To należy mu się taki wpierdol
    żeby go rodzona matka nie poznała.

    http://tinyurl.com/jke7yj3

    Jeszcze coś pyszczył. Ludzie na filmiku i tak reagują spokojnie.

> [...]
    > pasem awaryjnym po swojej lewej? Przecież i tak musiał wjechać od
    > zewnętrznej strony i zjeżdżał będzie na zewnątrz.

    Bo jest debilem. Zresztą na filmikach na pięciu czterech jedzie po
    lewej stronie po trawie.

    Po prawej może stać coś zepsutego. No pech zdarza się. Ludzie się
    spodziewają. Ale po lewej się ciśnie przy wyprzedzaniu ile fabryka dała
    i w tym momencie trafiamy na debila i dobranoc.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-07-14 10:59:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 14 Jul 2016 08:46:04 +0200, PiteR napisał(a):

    > Nie mów mi takich rzeczy, że świadomie. To należy mu się taki wpierdol
    > żeby go rodzona matka nie poznała.

    No innego wyjścia nie widzę.
    Gdyby jechał od bramek, to chwilę wcześniej minął zjazd którego drogowskaz
    widać po prawej stronie. A do następnego 5km korka.
    Za bardzo to niepasuje do nieświadomej jazdy.

    Zresztą z artykułu wynika że tłumaczył się że ma tylko "kawałeczek".

    > Bo jest debilem. Zresztą na filmikach na pięciu czterech jedzie po
    > lewej stronie po trawie.

    Tych którzy się zamotali i nie wiedzą tego że jadą pod prąd to rozumiem -
    bo oni jadą swoim prawym i dziwią się dziwią dlaczego na tej drodze tylu
    wyprzedza na trzeciego.

    Ale ktoś kto ciśnie świadomie i tłumaczy że za chwilę ma zjazd? Dlaczego
    nie jedzie awaryjnym?
    Widocznie takie pomysły są silnie skorelowane z ilorazem inteligencji
    niepozwalającym wpaść na pomysł jazdy pasem awaryjnym.

    > Po prawej może stać coś zepsutego. No pech zdarza się. Ludzie się
    > spodziewają. Ale po lewej się ciśnie przy wyprzedzaniu ile fabryka dała
    > i w tym momencie trafiamy na debila i dobranoc.

    No przede wszystkim na pasie awaryjnym całe auto się po prostu zmieści
    teoretycznie nie powinno być tam problemu zderzeń.

  • 6. Data: 2016-07-21 10:51:49
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 14.07.2016 o 02:36, Tomasz Pyra pisze:
    > Przecież i tak musiał wjechać od zewnętrznej strony i zjeżdżał będzie na
    > zewnątrz.

    Jak już postanowił wspaniałomyślnie zawracać, czy nie lepiej było sobie
    otworzyć to plastikowe ogrodzenie przed bramkami?

    Coś takiego:
    https://goo.gl/maps/tqKfJrNM8oM2

    --
    Pozdrawiam,