  • 1. Data: 2010-12-04 15:30:42
    Temat: Olympus E30 następca kiedy ?
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Czy wiadomo kiedy pojawi się następca modelu E-30 ? na chwile obecną pojawił
    się model E-5 który jest następą modelu E-3.
    Sądząc po wynikach testów mogę mieć podejrzenia że nowy następca E-30 będzie
    tak samo dobry jak E-5.

  • 2. Data: 2010-12-04 16:12:21
    Temat: Re: Olympus E30 następca kiedy ?
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pojawił się model E-5 który jest następą modelu E-3.
    > Sądząc po wynikach testów mogę mieć podejrzenia że nowy następca E-30

    Zapytaj wróżki na Fudżijamie :-)
    Podobno już tylko E-5

    Pzdr

  • 3. Data: 2010-12-04 22:35:44
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-12-04 16:30, . wrote:
> [...]
    > pojawił się model E-5 który jest następą modelu E-3.
    > Sądząc po wynikach testów mogę mieć podejrzenia że nowy następca E-30

    Nigdy, bo i po co?
    Olympus od trzech lat nie zrobił ani najmniejszego kroku do przodu w
    jakości obrazu w lustrach: http://tiny.pl/hw25p
    A lustra właśnie wybiera się dla jakości/możliwości, bo wielkość i waga są
    drugorzędne. E-5 to tylko miły akcent "na do wiedzenia".
    Po co mieliby pchać się w coś, gdzie z góry są spisani na niepowodzenie?
    Zamiast tego wolą inwestować w m4/3.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 4. Data: 2010-12-11 18:02:25
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > drugorzędne. E-5 to tylko miły akcent "na do wiedzenia".
    > Po co mieliby pchać się w coś, gdzie z góry są spisani na niepowodzenie?

    Szkoda... mam dobry obiektyw będę musiał przesiąść się na Nikona.
    Może Zuiko zacznie robić obiektywy dla innych producentów.

  • 5. Data: 2010-12-11 19:40:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 19:02:25 +0100, n...@m...pl napisał(a):

    > Szkoda... mam dobry obiektyw będę musiał przesiąść się na Nikona.
    > Może Zuiko zacznie robić obiektywy dla innych producentów.

    Zuiko, powiadasz, zacznie robić obiektywy... Byłby to pierwszy przypadek,
    kiedy nazwa handlowa zacznie cokolwiek produkować.

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 6. Data: 2010-12-11 20:39:02
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:fyk5nz2cbcc5$.1wnmnhuq1h2q8$.dlg@40tude
    .net...

    > Zuiko, powiadasz, zacznie robić obiektywy... Byłby to pierwszy przypadek,
    > kiedy nazwa handlowa zacznie cokolwiek produkować.

    To na czym polega fenomen jakości do ceny tej nazwy handlowej w porównaniu z
    innymi producentami dla innych systemów ?

  • 7. Data: 2010-12-11 20:44:43
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-12-11 19:02, . wrote:
    > Szkoda... mam dobry obiektyw będę musiał przesiąść się na Nikona.

    Zawsze możesz kupić olka E-5. To miłe, że na pożegnanie dali coś dla tych,
    którzy się za bardzo przywiązali do szklarni i nie chcą robić wielkich
    zmian. Na razie cena z czapy za ten korpus, ale wymiana systemu to też
    konkretne pieniądze i może akurat się opłaci.

    > Może Zuiko zacznie robić obiektywy dla innych producentów.

    Czemu mieliby wspierać rynek szkieł konkurencyjnego systemu? Nie opłaca
    się to im zdecydowanie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 8. Data: 2010-12-11 21:08:35
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-12-11 21:39, . wrote:
    > To na czym polega fenomen jakości do ceny tej nazwy handlowej w porównaniu
    > z innymi producentami dla innych systemów ?

    Jaki znów fenomen?
    Zresztą do czego i jak porównasz, kiedy inni producenci mają znacznie
    mniejsze koło obrazowe i aktualnie wiele więcej Mpix?

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 9. Data: 2010-12-11 22:02:45
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 04 Dec 2010 23:35:44 +0100, dominik napisał(a):

    > jakości obrazu w lustrach: http://tiny.pl/hw25p

    Tak BTW to co dokładnie oznacza to "Sports (Low-Light ISO)"? Co wyraża dana
    liczba na temat szumów, mniejsze szumy to większa liczba czy jak?

    --
    Krasnal...

  • 10. Data: 2010-12-11 22:53:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 21:39:02 +0100, n...@m...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > To na czym polega fenomen jakości do ceny tej nazwy handlowej w porównaniu z
    > innymi producentami dla innych systemów ?

    Napiszę jaśniej, skoro nie dotarło: właścicielem marki Zuiko jest Olympus i
    to najwyżej Olympus może cokolwiek wyprodukować, nie Zuiko.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"