  • 1. Data: 2012-07-21 18:33:57
    Temat: Omron MX2 Basic nie mierzy wysokiego cisnienia powyzej 200
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    Witam,
    Mam problem z cisnieniomierzem Omron MX2 Basic, otoz nie mierzy on
    wysokiego cisnienia, na wyswietlaczu pojawia sie ERR

    Pytanie - czy to jest normalne? Czy sa cisnieniemierze elektroniczne
    ktore za kazdym razem wykonuja pomiar niezaleznie od cisnienia?

    pzdr,
    w.

  • 2. Data: 2012-07-21 18:43:15
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "walker" <e...@g...without.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Pytanie - czy to jest normalne? Czy sa cisnieniemierze elektroniczne ktore
    > za kazdym razem wykonuja pomiar niezaleznie od cisnienia?

    moze zle pompujesz rekaw?

    i,

  • 3. Data: 2012-07-21 18:48:15
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    On 07/21/2012 06:43 PM, Iwon(k)a wrote:
    > moze zle pompujesz rekaw?

    to jest pelny automat, cisnieniomierz zajmuje sie pompowaniem

  • 4. Data: 2012-07-21 19:12:55
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    On 07/21/2012 06:33 PM, walker wrote:
> [...]
    >
    > Pytanie - czy to jest normalne? Czy sa cisnieniemierze elektroniczne
    > ktore za kazdym razem wykonuja pomiar niezaleznie od cisnienia?

    mozliwe ze ten cisnieniomierz nie mierzy cisnienia przy arytmii?

  • 5. Data: 2012-07-21 20:52:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2012 18:48:15 +0200, walker napisał(a):

    > to jest pelny automat, cisnieniomierz zajmuje sie pompowaniem

    A baterie sa dobre ?

    Bo algorytm jest chyba taki ze pompuje dopoki slyszy tetno, potem dobija
    jeszcze troche, a potem spuszcza i mierzy.

    Jak mu sie z jakis powodow nie uda pierwszy krok, to pozostaje wyswietlic
    err. Ale moze byc tez calkiem inny powod

    J.

  • 6. Data: 2012-07-21 21:16:01
    Od: "d530" <d...@p...com>

    > mozliwe ze ten cisnieniomierz nie mierzy cisnienia przy arytmii?

    Tak moze byc. To jest Basic.

  • 7. Data: 2012-07-22 00:17:04
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...active.com>

    W dniu 2012-07-21 18:33, walker pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie - czy to jest normalne? Czy sa cisnieniemierze elektroniczne
    > ktore za kazdym razem wykonuja pomiar niezaleznie od cisnienia?

    Ja mam Omrona model M6 comfort i jak zaczął pojawiać się (sporadycznie)
    błąd Err 7, to musieli całą płytę główną wymieniać. Więc polecam
    skontaktowanie się z serwisem.

  • 8. Data: 2012-07-22 07:43:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze tak:

    Ciśnieniomierze to chyba najbardziej psujące się się urządzenie
    (po komórkach) elektroniczne. Być może mają zaszyte 4 lata życia
    jak Nexus model 6 ;)

    --
    Piter

  • 9. Data: 2012-07-22 18:28:59
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

> [...]
    >
    > Pytanie - czy to jest normalne? Czy sa cisnieniemierze elektroniczne
    > ktore za kazdym razem wykonuja pomiar niezaleznie od cisnienia?

    Czy rękaw (z rurką) jest sprawny? Mój ciśnieniomierz kiedyś też
    pokazywał dziwne błędy, znienacka przestawał pompować - winna okazała
    się rurka do rękawa - przy wtyczce do urządzenia guma sparciała
    i skleiła się, pozostawiając minimalna dziurkę. Pomogło obcięcie
    jej o 5 cm.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 10. Data: 2012-07-25 21:01:16
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Mozesz sprubowac na drugiej rece.

    --
    Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->z lub
    sz, -ii -> -i)