  • 1. Data: 2002-01-17 20:42:12
    Temat: Onet kaszaniarski serwere
    Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl>

    Twój serwer nieoczekiwanie zakończył połączenie. Mogło być to spowodowane:
    nieprawidłową konfiguracją serwera, problemami z siecią lub długim okresem
    nieaktywności. Konto: 'priv4.onet.pl', Serwer: 'priv4.onet.pl', Protokół:
    POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800CCC0F

    I tak każdego dnia wywala się w połowie ściągania poczty.
    A moje listy pisane do nich widzę mają w głębokim poważaniu :(
    Systuacja z tego co widzę występuje także u moich znajomych.

    --
    TNIJ CYTATY !!!

  • 2. Data: 2002-01-18 11:00:29
    Temat: Re: Onet kaszaniarski serwere
    Od: "Łukasz 'ptashek' Szmit" <p...@s...gliwice.pl>

    Andrzej Litewka wrote:

    > I tak każdego dnia wywala się w połowie ściągania poczty.
    > A moje listy pisane do nich widzę mają w głębokim poważaniu :(
    > Systuacja z tego co widzę występuje także u moich znajomych.

    Ja dzień w dzień dostaję jakieś spamerskie listy z ps*.test.onet.pl
    Ktoś najwyraźniej nie zamknął open-relay. Wysłałem już ze 20 maili i cisza.
    Nic. Jakby w onecie nikt nie pracował. W sumie, może tak powinno się stać ;-)
    --
    Ptashek
    Na newsy piszący wyłącznie prywatnie

  • 3. Data: 2002-01-18 14:27:40
    Od: "Przemysław F." <p...@n...irc.pl>

    Użytkownik "Łukasz 'ptashek' Szmit" <p...@s...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:3C47F96A.4010609@scg.gliwice.pl...

> [...]
    cisza.
    > Nic. Jakby w onecie nikt nie pracował. W sumie, może tak powinno się stać
    Nie czepiaj sie maja redukcje etatow nie czytales wylecialo 80 osob :)
    przemek

  • 4. Data: 2002-01-18 14:28:04
    Od: Dominik Mierzejewski <d...@p...onet.pl>

    login: Łukasz 'ptashek'
    password:
    Last login: Fri, 18 Jan 2002 11:00:29 +0000 (UTC)
    $ mail
    From: Łukasz 'ptashek' Szmit <p...@s...gliwice.pl>

> [...]
    > Nic. Jakby w onecie nikt nie pracował. W sumie, może tak powinno się stać ;-)

    Ja tam odciąłem całą test.onet.pl. Niech sobie testują, byle nie na mnie.

    --
    "The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
    -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"

  • 5. Data: 2002-01-19 22:45:21
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    "Łukasz 'ptashek' Szmit" <p...@s...gliwice.pl> wrote in

    > Ja dzień w dzień dostaję jakieś spamerskie listy z ps*.test.onet.pl
    > Ktoś najwyraźniej nie zamknął open-relay. Wysłałem już ze 20 maili i
    > cisza. Nic. Jakby w onecie nikt nie pracował.

    Najlepszy helpdesk Onetu to ta grupa (poważnie).

    ps. W każdym razie listy mailowe przepisałem na inne konto, ale już widzę,
    że czeka mnie wydatek na konto komercyjne. W sumie kilkadziesiąt zł za
    shella i 50MB na serwerze nie jest kosmiczną kwotą. I reklam nie doklejają.

    --
    /**** Umysł sprawia, że wszystko się zmienia, ****\
    ***** żeby upozorować upływ czasu. *****

  • 6. Data: 2002-01-21 11:37:27
    Od: "Łukasz 'ptashek' Szmit" <p...@s...gliwice.pl>

    Przemysław F. wrote:

    > Nie czepiaj sie maja redukcje etatow nie czytales wylecialo 80 osob :)
    > przemek

    A u nas 350 i jakoś mamy czas odpisywać na maile :->

  • 7. Data: 2002-01-23 17:48:23
    Od: "news.onet.pl" <g...@p...onet.pl>

    "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > nieaktywności. Konto: 'priv4.onet.pl', Serwer: 'priv4.onet.pl', Protokół:
    > POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800CCC0F

    Pomijając działanie czy też niedziałanie onetu.
    Masz złe ustawienia. Było trąbione w wielu mailach do userów, że ich adres
    to u...@p...onet.pl, a serwer pop3 to pop3.poczta.onet.pl, a nie jakieś
    priv4.

    Czy jak sobie ustawisz serwer pop3 na dupamaryny.onet.pl, to czyja będzie
    wina, że nie działa, co?

    --
    GJ

  • 8. Data: 2002-01-26 22:14:26
    Temat: Re: Onet kaszaniarski serwer
    Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl>

    "Grzegorz Janoszka" news:a2mpo3$ie0$1@news.onet.pl
    > serwer pop3 to pop3.poczta.onet.pl, a nie jakieś priv4.

    To nie ma nic do rzeczy, bo zarówno przy starych nazwach "priv4.onet.pl" dla
    POP3 jak i przy nowych jest taki sam problem z nagłym zakończeniem
    połączenia przez serwer.
    Tak więc wina leży gdzieś indziej.
    Na miasteczku studenckim w Krakowie (w Żaczku) na stałym łączu u znajomej
    osoby, która też ma skrzynkę na onecie efekt jest taki sam.

    --
    CIACH-aj CYTATY !!!