  • 1. Data: 2002-01-16 11:23:55
    Temat: Problemy z Sunsite?
    Od: "Łukasz 'ptashek' Szmit" <p...@s...gliwice.pl>

    Witam,

    od kilku dni komunikacja z sunsite.icm.edu.pl graniczy z cudem.
    Transfery spadły poniżej 1kB/s (z SDI, wcześniej 10-11kB/s!), ftp co rusz
    zrywa połączenie.

    Na p.i.komunikaty nie znalazłem nic poza informacją o naprawie macierzy, ale
    to już jakiś czas temu.

    Czy Wy również zauważyliście tego typu problemy?
    Sunsite używam między innymi jak źródła dla apt w debianie...
    --
    Ptashek
    Na newsy piszący wyłącznie prywatnie

  • 2. Data: 2002-01-17 07:51:36
    Temat: Re: Problemy z Sunsite?
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    Łukasz 'ptashek' Szmit <p...@s...gliwice.pl> wrote:
[...]

    Trudno mi coś powiedzieć albo potwierdzić, ale może to być problem z
    przeciążeniem routera. W związku z podłączeniem nowego dysku poprawiła nam się
    znacznie kompletność archiwów i to mogło jeszcze zapchać dodatkowo łącze. Ale
    to tylko gdybanie, nie znam danych nt. łącza.

    R.
    --
    Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
    Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!