  • 1. Data: 2012-06-28 23:27:49
    Temat: Opel Zafira - silniki
    Od: Marek <x...@d...pl>

    Chcę kupić używaną Zafirkę która jest dostępna na rynku z bogatą gamą
    silników. Proszę o informację które silniki unikać a które są godne
    zainteresowania. W przypadku zasilania ON maksymalna pojemność to 2
    litry. Jak się sprawują benzyniaki i jak jest z ich gazowaniem LPG?

    --
    dziękuję
    Marek

  • 2. Data: 2012-06-28 23:57:39
    Temat: Re: Opel Zafira - silniki
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

> [...]
    > zainteresowania. W przypadku zasilania ON maksymalna pojemność to 2 litry.
    > Jak się sprawują benzyniaki i jak jest z ich gazowaniem LPG?

    ojciec ma 1.8 rocznik 2001. zero problemów, dosłownie nic przez 11 lat.
    miasto 7,0, trasa 5,5. jeździ spokojnie.
    jak z zagazowaniem - nie wiem, myślę że bez problemu.

  • 3. Data: 2012-06-29 07:58:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-06-28 23:27, *Marek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > zainteresowania. W przypadku zasilania ON maksymalna pojemność to 2
    > litry. Jak się sprawują benzyniaki i jak jest z ich gazowaniem LPG?

    Jaki budżet i którą wersję planujesz kupić, bo silniki a A i B różnią
    się - zwłaszcza diesle.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2012-06-29 08:58:01
    Od: Marek <x...@d...pl>

    W dniu 2012-06-29 07:58, Mirek Ptak pisze:

    > Jaki budżet i którą wersję planujesz kupić, bo silniki a A i B różnią
    > się - zwłaszcza diesle.

    Przymierzam się do wersji B z budżetem 35k zł

    --
    Marek

  • 5. Data: 2012-06-29 10:39:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-06-28 23:27, Marek pisze:
> [...]
    przypadku zasilania ON maksymalna pojemność to 2 litry. Jak się sprawują benzyniaki i

    Przeczytaj mój wątek "Trójmiasto - silnikowiec z prawdziwego zdarzenia? - help!"
    sprzed kilku dni.
    Dotyczy silnika 1.8 w Zafirze A. Podobno dla tych silników to są dość typowe
    problemy.
    Co do gazowania: bez większych problemów, podobno. Sekwencja.