  • 1. Data: 2017-12-14 21:28:33
    Temat: Opel corsa D 1.3 CDTI
    Od: Mirosław R. <m...@g...com>

    Hey,
    jak w temacie samochodzik ma 130.000 przebiegu (na 100%).
    Typowe usterki? czy warto? Jak spalanie itp, kto co wie,

    Pzdr,
    Mirek

  • 2. Data: 2017-12-15 09:29:55
    Temat: Re: Opel corsa D 1.3 CDTI
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-14 o 21:28, Mirosław R. pisze:
> [...]
    > jak w temacie samochodzik ma 130.000 przebiegu (na 100%).
    > Typowe usterki? czy warto? Jak spalanie itp, kto co wie,

    Podobno wredny jak żaden inny na zapiekanie się świec żarowych.

  • 3. Data: 2017-12-15 09:37:00
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Przejedź się tym autem i zobacz, czy Ci pasuje charakterystyka silnika. Dla mnie
    straszny muł, trzeba było wysoko kręcić, żeby jakoś jechało.

  • 4. Data: 2017-12-15 09:41:26
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Podobno wredny jak żaden inny na zapiekanie się świec żarowych.

    ten sam silnik co we fiatach punto/pandach/qubo. Odkręciłem sam bez
    problemu wszystkie z rocznika 2004 - może miałem fart

  • 5. Data: 2017-12-17 13:12:34
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-15 o 09:41, sirapacz pisze:

    > ten sam silnik co we fiatach punto/pandach/qubo. Odkręciłem sam bez
    > problemu wszystkie z rocznika 2004 - może miałem fart

    Widziałem w warsztacie mechanika pomstującego na tą Corsę. Wg niego
    któryś z merców i Corsa z tym silnikiem są najgorsze pod tym względem.