  • 1. Data: 2017-12-14 06:54:22
    Temat: Wypadek
    Od: p...@g...com

    https://www.welt.de/vermischtes/video171542673/Unfal
    l-im-Gotthard-Tunnel-zwei-Tote-mehrere-Verletzte.htm

    Ten maluch tak zdemolował ciężarówkę ? To chyba C1 choć ciężko uwierzyć patrząc na
    zniszczenia kabiny. Śmierć 78-letniego kierowcy kierowcy to chyba wynik niezapięcia
    pasów ?

  • 2. Data: 2017-12-14 07:41:28
    Od: p...@g...com

    Animacja jest do dupy. Ciężarowka zdarła panele i przyłożyła w ścianę fotka nr3
    http://m.20min.ch/schweiz/news/story/16430164

  • 3. Data: 2017-12-14 10:36:26
    Temat: Re: Wypadek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >https://www.welt.de/vermischtes/video171542673/Unfa
    ll-im-Gotthard-Tunnel-zwei-Tote-mehrere-Verletzte.ht
    ml

    >Ten maluch tak zdemolował ciężarówkę ?
    >To chyba C1 choć ciężko uwierzyć patrząc na zniszczenia kabiny.
    >Śmierć 78-letniego kierowcy kierowcy to chyba wynik niezapięcia pasów
    >?

    Patrzac na zniszczenia kabiny ciezarowki oraz tego malucha, to mam
    wrazenie, ze ciezarowka gdzies w sciane tunelu przywalila.
    Co calkiem naturalne przy probie ominiecia przeciwnika, albo po
    posligu po zderzeniu.

    Twardym trzeba byc, nie ustepowac :-)

    P.S. ktory kierowca mial 78 lat ? Ciezarowki ? To jaki oni maja wiek
    emerytalny ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-12-14 11:25:50
    Od: p...@g...com

    http://www.brd24.pl/infrastruktura/zachodniopomorski
    e-bariera-powstrzyma-smiertelne-czolowki/

    Tu jest rozwiązanie ;-)

  • 5. Data: 2017-12-20 23:16:29
    Od: Hybki <d...@i...pl>

    W dniu 2017-12-14 o 11:25, p...@g...com pisze:
    > http://www.brd24.pl/infrastruktura/zachodniopomorski
    e-bariera-powstrzyma-smiertelne-czolowki/

    > Tu jest rozwiązanie ;-)

    Szatkownica dla motocyklistów

  • 6. Data: 2017-12-21 07:18:27
    Od: p...@g...com

    Jakoś jeżdżą ostrożnie bo media milczą o wypadkach z ich udziałem na ww trasie

  • 7. Data: 2017-12-31 17:04:04
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 20 Dec 2017 22:18:27 -0800 (PST),
    p...@g...com wrote:

    >Jakoś jeżdżą ostrożnie bo media milczą o wypadkach z ich udziałem na ww trasie

    Takie bariery są stosowane w Szwecji na krajówkach. I tam też jakoś o
    masowych pogrzebach motocyklistów nie piszą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06