  • 1. Data: 2013-04-21 19:25:54
    Temat: OpenERP - polskie forum/instrukcja
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    Witam,
    Zainteresowało mnie oprogramowanie OpenERP (chcę to uruchomić na dysku
    sieciowym Synology). Czy znajdę gdzieś polską intrukcję/ opis
    podstawowych możliwości lub forum na którym mógłbym o tym oprogramowaniu
    poczytać?
    To na czym mi zależy to wystawianie faktur, pilnowanie płatności i
    zobowiązań, analiza stanu konta (podliczenie przychodów i zobowiązań)
    Na tą chwilę nie wiem nawet jakie moduły warto zainstalować.

    Lukasz

  • 2. Data: 2013-04-21 20:49:56
    Temat: Re: OpenERP - polskie forum/instrukcja
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 21 Apr 2013 19:25:54 +0200, ddddddd napisał(a):

    > Na tą chwilę nie wiem nawet jakie moduły warto zainstalować.

    Na razie jeszcze DDR3, DDR4 nie ma jeszcze w produkcji.
    Mozesz ostatecznie DDR2, jesli masz jakies stare, pozostale.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2013-04-22 07:07:16
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-04-21 20:49, R.e.m.e.K pisze:

    > Na razie jeszcze DDR3, DDR4 nie ma jeszcze w produkcji.
    > Mozesz ostatecznie DDR2, jesli masz jakies stare, pozostale.

    to napisz mądralo na jaką grupę mam napisać? os.linux? nie bo to os'a
    nie dotyczy. p.c.bazy-danych? też raczej nie. p.c.nowe-programy? nowy
    program to chyba nie jest.

    Lukasz

  • 4. Data: 2013-04-22 08:38:46
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-22 07:07, ddddddd pisze:
    > to napisz mądralo na jaką grupę mam napisać? os.linux? nie bo to os'a
    > nie dotyczy. p.c.bazy-danych? też raczej nie. p.c.nowe-programy? nowy
    > program to chyba nie jest.
    Najlepiej załóż własną pl.soc.bravo.girl.napisz.do.kasi i tam spróbuj.

    Maciek

  • 5. Data: 2013-04-22 13:51:33
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-04-22 08:38, Maciek pisze:
    > Najlepiej załóż własną pl.soc.bravo.girl.napisz.do.kasi i tam spróbuj.

    dziękuję że zechciałeś odpowiedzieć na mój post.

    Lukasz

  • 6. Data: 2013-04-22 14:09:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-22 13:51, ddddddd pisze:
    > dziękuję że zechciałeś odpowiedzieć na mój post.
    Nie ma za co. Nie wysługuj się innymi i sam znajdź właściwą grupę, bo
    wysyłanie problemu na losową ma chyba niewielki sens.

    Maciek

  • 7. Data: 2013-04-22 19:43:34
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    ddddddd pisze:
> [...]
    > sieciowym Synology). Czy znajdę gdzieś polską intrukcję/ opis
    > podstawowych możliwości lub forum na którym mógłbym o tym oprogramowaniu

    Na polski język nie masz co liczyć. Z tego co widzę nawet nie ma team
    zajmującego się translacją pakietu ( a jest nawet perski). Pozostaje
    poczytać po angielsku to co masz tutaj:

    http://v6.openerp.com/catalog/150

    --
    pozdrawiam