  • 1. Data: 2013-04-18 07:58:27
    Temat: [OT] Przenośny źródło bajek z Pendriva/WiFi
    Od: s...@g...com

    Witam
    Jak przychodzi odpowiednia godzina mój syn ogląda bajki na youtubie na MOIM laptopie.
    Za kilka dni wybieramy się w podróż 10 h samochodem i żeby mały się nie nudził
    pomyślałem o czymś bardziel mobilnym a jednocześnie pozwalającym uwolnić mój laptop
    od syna.
    Najpierw pomyslałem o przenosnym DVD ale teraz zastanawiam się nad Tabletem.
    Jest jakieś urządzenie które jest TANIE i DZIECIOODPORNE

  • 2. Data: 2013-04-18 11:13:31
    Temat: Re: [OT] Przenośny źródło bajek z Pendriva/WiFi
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-04-18 07:58, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Najpierw pomyslałem o przenosnym DVD ale teraz zastanawiam się nad Tabletem.
    > Jest jakieś urządzenie które jest TANIE i DZIECIOODPORNE

    Chcesz tanie, to poszukaj odtwarzaczy firmy Manta. Troche szajsowate,
    ale dzialaja. Jak chcesz porzadne, to juz nie bedzie takie tanie. A
    kupisz smialo w pierwszym lepszym hipermarkecie.
    Pisze zupelnie powaznie. Ja nie lubie takich sprzetow, ale moi rodzice
    chetnie kupuja takie rzeczy, wiec sie naogladalem. Widac, ze jakosc
    srednia, ale faktem jest, ze to dziala i jest niedrogie. A dziecku
    raczej wystarczy.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 3. Data: 2013-04-18 16:43:09
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą s...@g...com
    naskrobał(a):

> [...]
    > Najpierw pomyslałem o przenosnym DVD ale teraz zastanawiam się nad Tabletem.
    > Jest jakieś urządzenie które jest TANIE i DZIECIOODPORNE

    W Biedronce widziałem coś podobnego do tableta w cenie 499 zeteł polskich.
    Oparte na Androidzie, 1GB pamięci, 1 GHz na procku. Tak więc odtwarzanie
    filmu z Youtuba pociągnie.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

  • 4. Data: 2013-04-18 17:02:44
    Od: 3d <d...@...niebie>

    W ciemnym zaułku dnia Thu, 18 Apr 2013 16:43:09 +0200, "
    ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> wymamrotal:
> [...]
    polskich.
    > Oparte na Androidzie, 1GB pamięci, 1 GHz na procku. Tak więc

    Nie wiem czy to reprezentatywne, ale YT na moim tablecie ledwo
    działa, przerywa,
    nie zasysa odpowiednio do przodu i robi przerwy... moim zdaniem YT na
    androidzie
    jest niedopracowana technologią.

    --
    3d

  • 5. Data: 2013-04-18 17:06:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > Najpierw pomyslałem o przenosnym DVD ale teraz zastanawiam się nad Tabletem.
    > Jest jakieś urządzenie które jest TANIE i DZIECIOODPORNE

    ZAPOMNIJ.

    Chyba, że chcesz mieć zarzygany samochód. Twój pomysł to prosta droga do
    choroby lokomocyjnej.

    Chcesz zabawić dziecko, to mu nagraj bajki dźwiękowe.

    --
    MN

  • 6. Data: 2013-04-18 18:10:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "3d" a...@n...task.gda.pl

    > Nie wiem czy to reprezentatywne, ale YT na moim tablecie ledwo działa, przerywa,

    A na moim telefonie (Galaxy Ace) pracuje poprawnie.

    > nie zasysa odpowiednio do przodu i robi przerwy... moim
    > zdaniem YT na androidzie jest niedopracowana technologią.

    Jedyne, co w tej aplikacji mi nie odpowiada to niemożliwość
    zgaszenia ekranu bez przerwania odtwarzania. IMO jedna
    z najlepszych aplikacji -- ino ekran nieduży. :)

    Tablet rozsądnej wielkości (i o ekran mi chodzi, i interfejsy,
    i moc obliczeniową) można kupić za mniej niż 200 pln w detalu,
    choć nie będzie to Samsung. Taniej Omegi czy Manty chyba nie
    żal dla dziecka, aby bezstresowo podrapało brudnymi pazurkami
    niezniszczalne ponoć szkło czy jakoś inaczej popsuło...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-04-19 08:42:10
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.04.2013 s...@g...com <s...@g...com> napisał/a:
    > Jest jakieś urządzenie które jest TANIE i DZIECIOODPORNE

    Takich nie ma.

    Z tanich: kupiłem ze trzy lata temu przenośne DVD Larka za 200 zł.
    DVD już nie działa (młodsze rozwaliło), ale z pendrive czyta
    do dziś.

    Tablet pewnie każdy się nada, u nas swego czasu bajki były też
    oglądane na nawigacji (również Lark).

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 8. Data: 2013-04-19 12:14:43
    Od: Wieslaw Kierbedz <s...@t...pl>

    4/18/13 5:02 PM, 3d:
> [...]
    > przerywa,
    > nie zasysa odpowiednio do przodu i robi przerwy... moim zdaniem YT na

    Na moim telefonie działa bez problemu.
    Moim zdaniem masz gówniane połączenie lub gówniany sprzęt
    (sieciówka/modem w tablecie).
    --
    WK

  • 9. Data: 2013-04-19 23:52:23
    Od: Padre <P...@n...net>

    > W Biedronce widziałem coś podobnego do tableta w cenie 499 zeteł polskich.
    > Oparte na Androidzie, 1GB pamięci, 1 GHz na procku. Tak więc odtwarzanie
    > filmu z Youtuba pociągnie.

    Ten z Biedronki ma dual core RockChip 3066 1,6 GHz (Cortex A9) więc
    jeden z najszybszych w tabletach poniżej 1000zł, 8000mAh akumulator -
    mało który ma tak duży, szklany ekran, aluminiową obudowę, HDMI i
    obsługuje 50p w fullHD, jedyny minus to ekran TN.

  • 10. Data: 2013-04-20 10:40:20
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-04-19 23:52, Padre pisze:

> [...]
    > mało który ma tak duży, szklany ekran, aluminiową obudowę, HDMI i
    > obsługuje 50p w fullHD, jedyny minus to ekran TN.

    Jeszcze jedna zaleta kupowania w biedronce - nie ma żadnych problemów
    przy reklamacjach i na wszystko jest 2 lata. Trzeba tylko mieć cały
    komplet z pudełkiem i fakturę/paragon.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl