    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Opinia o PDN z detektorem radarow
    Date: Wed, 21 Jul 2010 00:06:55 +0200

    Zamierzam sobie kupic nawigacje GPS, mialem juz kupowac Larka 50.1, bo
    mialem okazje go pouzywac i zrobil na mnie bardzo pozytywne wrazenie, ale
    tez od kilku osob slyszalem ze sa nawigacje, ktore wykrywaja aktywnie
    dzialajace radary, nie udalo mi sie jeszcze dopytac jaki to model, jakie
    konkretnie urzadzenie, ale poszukalem na allegro, i znalazlem cos takiego:

    http://allegro.pl/item1123473648_antyradar_gps_radar
    _detektor_gps_nawigacja_5.html

    Akurat zbieg okolicznosci, ze wizualnie to urzadznie wyglada chyba
    identycznie wlasnie jak Lark 50.1, parametry techniczne tez pasuja.

    Co o tym myslicie, czy to ma sens dzialac? i czy jest sens dolozyc 500zl
    wiecej zamiast larka?

    Pozdrawiam
    Brzezi