  • 1. Data: 2010-07-21 00:06:55
    Temat: Opinia o PDN z detektorem radarow
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    Zamierzam sobie kupic nawigacje GPS, mialem juz kupowac Larka 50.1, bo
    mialem okazje go pouzywac i zrobil na mnie bardzo pozytywne wrazenie, ale
    tez od kilku osob slyszalem ze sa nawigacje, ktore wykrywaja aktywnie
    dzialajace radary, nie udalo mi sie jeszcze dopytac jaki to model, jakie
    konkretnie urzadzenie, ale poszukalem na allegro, i znalazlem cos takiego:

    http://allegro.pl/item1123473648_antyradar_gps_radar
    _detektor_gps_nawigacja_5.html

    Akurat zbieg okolicznosci, ze wizualnie to urzadznie wyglada chyba
    identycznie wlasnie jak Lark 50.1, parametry techniczne tez pasuja.

    Co o tym myslicie, czy to ma sens dzialac? i czy jest sens dolozyc 500zl
    wiecej zamiast larka?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 2. Data: 2010-07-21 00:10:35
    Temat: Re: Opinia o PDN z detektorem radarow
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 00:06:55 +0200, Brzezi napisał(a):

> [...]
    > konkretnie urzadzenie, ale poszukalem na allegro, i znalazlem cos takiego:

    A gdzie tu jest nawigacja wykrywająca? Jest coś co wygląda jak antyrarad
    wbudowany w uchwyt, w którym jest normalna tania navi

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-07-21 00:24:11
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 21 lip 2010 o 00:10 GMT, Waldek Godel napisał(a):

    > A gdzie tu jest nawigacja wykrywająca? Jest coś co wygląda jak antyrarad
    > wbudowany w uchwyt, w którym jest normalna tania navi

    O jakim natyradarze piszesz? chyba pomyliles aukcje, tam jest detektor,
    spora roznica :)

    Z tego co wypytalem sprzedawce to: "Detektor może działać niezależnie od
    nawigacji, posiada wbudowany głośnik, z którego emitowane są komunikaty o
    potencjalnych/wykrytych ?zagrożeniach? lub dzięki integracji z nawigacją
    ostrzeżenia prezentowane są graficznie i dźwiękowo na używanych mapach"
    "Do detektora dołączona jest dodatkowa aplikacja, która umożliwia
    współpracę z większością map, m.in. Auto Mapą."

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2010-07-21 08:36:27
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 21.07.2010 00:06, Brzezi pisze:
> [...]
    > identycznie wlasnie jak Lark 50.1, parametry techniczne tez pasuja.
    >
    > Co o tym myslicie, czy to ma sens dzialac? i czy jest sens dolozyc 500zl

    A jak z legalnością takiego rozwiązania?
    Czy faktycznie jest różnica pomiędzy antyradarem a detektorem?
    Bo z tego co pamiętam to nie wolno przewozić antyradaru w stanie gotowym
    do użycia. Czyli jeżeli detektor się łapie pod definicje antyradaru to
    ciężko się będzie wytłumaczyć z jego obecności na szybie...

  • 5. Data: 2010-07-21 09:11:30
    Od: Przemekkk <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-21 00:24, Brzezi pisze:

    > O jakim natyradarze piszesz? chyba pomyliles aukcje, tam jest detektor,
    > spora roznica :)

    Wykrywane pasma:

    * X - 10.525GHz ? 100 MHz (Radary: Rapid 1/1A, MPH K-15)
    * K - 24.150GHz ? 175MHz (Radary: Rapid 2/2Ka, MPH K-15II, Iskra
    1/1D, Iskra M, Radis, Fotoradary: Fotorapid, Fotorapid C/CM, Kriss C/P,
    Iskra Video, Binar, Multaradar C)
    * Ka SuperWide - 34,100 GHz 36,100 GHz ? 1300MHz

    wziete z opisu aukcji - zwykly antyradar plus nawigacja na jednym
    uchwycie....

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2010-07-21 09:12:46
    Od: Przemekkk <e...@p...onet.pl>

    > O jakim natyradarze piszesz? chyba pomyliles aukcje, tam jest detektor,
    > spora roznica :)

    ANTYRADAR (SPECYFIKACJA):

[...]

    antyradar w jednym uchwycie z nawi...

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2010-07-21 09:30:49
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 21 lip 2010 o 09:12 GMT, Przemekkk napisał(a):

    > ANTYRADAR (SPECYFIKACJA):
    >
    > Wykrywane pasma:
    >
    > * X - 10.525GHz ą 100 MHz (Radary: Rapid 1/1A, MPH K-15)
    > * K - 24.150GHz ą 175MHz (Radary: Rapid 2/2Ka, MPH K-15II, Iskra
    > 1/1D, Iskra M, Radis, Fotoradary: Fotorapid, Fotorapid C/CM, Kriss C/P,
    > Iskra Video, Binar, Multaradar C)
    > * Ka SuperWide - 34,100 GHz ? 36,100 GHz ą 1300MHz
    >

    > wziete z opisu aukcji
    > antyradar w jednym uchwycie z nawi...

    Ahh rzeczywiscie pojawil sie w aukcji wyraz "antyradar", pozno bylo i w
    glowie mialem tylko "detektor", ale tylko w tytule, tylko OIMW antyradar
    zakloca dzialanie radaru, a detektor wykrywa, to urzadzenie z aukcji
    jedynie wykrywa, czyli to nadal jest tylko detektor...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 8. Data: 2010-07-21 09:31:38
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 21 lip 2010 o 08:36 GMT, Rafał napisał(a):

> [...]
    > do użycia. Czyli jeżeli detektor się łapie pod definicje antyradaru to
    > ciężko się będzie wytłumaczyć z jego obecności na szybie...

    Zakazany jest antyradar czy detektor dadarow?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 9. Data: 2010-07-21 09:41:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-21 09:31, Brzezi pisze:

    > Zakazany jest antyradar czy detektor dadarow?

    A czym jest antyradar, jeśli nie detektorem radarów? Zagłuszaczem? Czy
    może po namierzeniu radaru pierdem unieszkodliwia obsługującego go
    policjanta?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2010-07-21 09:50:25
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 21 Lip, 09:31, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Zakazany jest antyradar czy detektor dadarow?

    Zwyczajowa nazwa wszystkich urzadzen tego typu to antyradar. Zarowno
    aktywne jak i pasywne (detektory)
    Zabronione jest uzywanie obu rodzajow...

    Art. 66.4. Zabrania się:
    4. wyposażania pojazdu w urządzenie informujące o działaniu sprzętu
    kontrolno-pomiarowego używanego przez organy kontroli ruchu drogowego
    lub działanie to zakłócające albo przewożenia w pojeździe takiego
    urządzenia w stanie wskazującym na gotowość jego użycia; nie dotyczy
    to pojazdów specjalnych Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej,
    Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby
    Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura
    Antykorupcyjnego i Straży Granicznej;

    WS