  • 1. Data: 2013-01-21 19:27:00
    Temat: Opinie o laguna III 2.0 dci
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Przymierzam się do zakupu rodzinnego kombi, padło na laguna III z
    silniczkiem 2.0 dci rocznik 2009 listopad autko ma przejechane
    45000 km sprzedaje diler renault
    Na co zwracać uwagę oprócz rzeczy oczywistych, czy zakup od dilera jest
    jakąś gwarancją uczciwości czy tak samo traktować jak komis
    Jakie opinie ma silniczek 2.0 dci 150 KM.
    1.5 dci miał kiepskie niby wtryski padają
    1.9 dci czytam coś o panewkach i wtryski.
    Jakie bolączki ma 2.0 dci

    Przemeq

  • 2. Data: 2013-01-21 19:30:22
    Temat: Re: Opinie o laguna III 2.0 dci
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemeq" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    > Przymierzam się do zakupu rodzinnego kombi, padło na laguna III z
    > silniczkiem 2.0 dci rocznik 2009 listopad autko ma przejechane
    > 45000 km sprzedaje diler renault

    Ta jasne, dwulitrowy diesel i 15 kkm rocznie.
    Między bajki.

    > Na co zwracać uwagę oprócz rzeczy oczywistych, czy zakup od dilera jest
    > jakąś gwarancją uczciwości czy tak samo traktować jak komis

    Żadna gwarancja.
    Nawet gorzej niż w komisie, bo nie pójdziesz do ASO po sprawdzenie.

    Chyba że do innego, ale na to pewnie nie pozwolą.

  • 3. Data: 2013-01-21 20:08:55
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]
    > Na co zwracać uwagę oprócz rzeczy oczywistych, czy zakup od dilera jest
    > jakąś gwarancją uczciwości czy tak samo traktować jak komis

    Ile chcą za taki egemplarz? Bo moze sie okazac ze za 15k wiecej jest nowka z
    2012 roku:)
    pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2013-01-21 20:25:45
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    W dniu 2013-01-21 20:08, adam pisze:

    > Użytkownik "Przemeq" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    >

    > Ile chcą za taki egemplarz? Bo moze sie okazac ze za 15k wiecej jest
> [...]
    Chcą dużo 50.000 pln
    Mają 5 lagun z rocznika 2009 i ceny od 43.000 ale przebieg 130.000km
    do 50.000 ale przebieg 45.000 km
    Ten przebieg dziwnie mały 15.000 rocznie dla mnie tez podejrzany.
    poproszę ich o VIN i sprawdzę u konkurencji jak nie będą chcieli dać to
    trudno niech spadają

    Przemeq

  • 5. Data: 2013-01-21 20:48:57
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]
    > Ten przebieg dziwnie mały 15.000 rocznie dla mnie tez podejrzany. poproszę
    > ich o VIN i sprawdzę u konkurencji jak nie będą chcieli dać to trudno

    No wlasnie i tu jest ta cala utrata wartosci mlodych aut.
    Z tego co widze to nowka na allegro jest za 68, wszak nie diesel a benzyna.
    Tu masz auto juz 4 letnie bez gwarancji i nie wiadomo z jaka historia.
    pzdr
    Adam

  • 6. Data: 2013-01-21 22:29:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-21 19:30, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Przemeq" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ta jasne, dwulitrowy diesel i 15 kkm rocznie.
    > Między bajki.

    A jak ja robię połowę tego? :)

    Tylko, ja kupiłem 7-letnie mające nieco ponad 160kkm. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2013-01-21 22:57:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:kdkc02$ho1$...@n...dialog.net.pl...

    > A jak ja robię połowę tego? :)

    To nie kupujesz takiego auta, zwłaszcza nowego.

  • 8. Data: 2013-01-21 23:12:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 19:27:00 +0100, Przemeq napisał(a):

    > Przymierzam się do zakupu rodzinnego kombi, padło na laguna III z
    > silniczkiem 2.0 dci rocznik 2009 listopad autko ma przejechane
    > 45000 km sprzedaje diler renault
    > Na co zwracać uwagę oprócz rzeczy oczywistych,

    Zwrócić uwagę dlaczego ktoś dorzucił jakieś 15000zł do silnika diesla przy
    zakupie, po to żeby przejechać 45000km ze zużyciem paliwa mniejszym o może
    3l/100km (na czym zaoszczędził 3000zł) i sprzedać samochód ;)

  • 9. Data: 2013-01-21 23:14:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 23:12:46 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Zwrócić uwagę dlaczego ktoś dorzucił jakieś 15000zł do silnika diesla przy
    > zakupie, po to żeby przejechać 45000km ze zużyciem paliwa mniejszym o może
    > 3l/100km (na czym zaoszczędził 3000zł) i sprzedać samochód ;)

    A i wcale nie piszę że to koniecznie jakiś wałek.
    Cuda się zdarzają typu ktoś ma przydziałowo służbowy samochód, ale np.
    pasuje mu metrem no i tyle się właśnie najeździł.
    Tyle że takie auto wtedy trzyma cenę.

  • 10. Data: 2013-01-21 23:22:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-21 23:12, Tomasz Pyra pisze:

    > Zwrócić uwagę dlaczego ktoś dorzucił jakieś 15000zł do silnika diesla przy
    > zakupie, po to żeby przejechać 45000km ze zużyciem paliwa mniejszym o może
    > 3l/100km (na czym zaoszczędził 3000zł) i sprzedać samochód ;)

    Bo lubi diesle? :>
    Dlaczego wszyscy usilnie twierdzą, że taki czy inny zakup musi mieć
    uzasadnienie ekonomiczne? Nigdy tego nie zrozumiem.

    Poza tym - coś Ci w obliczeniach zaszwankowało. ;)