  • 1. Data: 2013-01-21 16:09:42
    Temat: uwaga pira kukanie do bagaznika....
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    w jakim celu grube Misie zagladaja do bagażnika podczas programu UWAGA
    Pirat?
    szukaja zwłok babci czy nielegalnych emigrantów ?

    spoglada z daleka na zawartosc bagaznika przez ulamek sekundy? czego szuka?
    bagaży?
    a co niby tam ma byc?

    wnioskuje iż kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a dokad
    to sie spieszymy
    albo dokad pan jedzie? a co go to obchodzi?

  • 2. Data: 2013-01-21 16:20:53
    Temat: Re: uwaga pira kukanie do bagaznika....
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Tomasz* napisał(-a):

    > wnioskuje iż kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania
    > a dokad to sie spieszymy

    Głupie to jest, fakt, ale niestety mogą. I na popatrzeniu muszą
    poprzestać. Wszelkie przekładania (choćby Twoimi rękami), zaglądania do
    bagażu jest już przeszukaniem na które muszą mieć nakaz. Jak mnie misiek
    pyta dokąd się spieszę, to zawsze mówię, że na pogrzeb. Zazwyczaj to
    ucina dalsze pytania ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-01-21 17:05:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-21 16:09:42 +0100, "Tomasz" <n...@w...pl> said:

    > wnioskuje iż kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a
    > dokad to sie spieszymy

    Przeproś!
    Oni nie pytają - jak ty, prawidłowo - dokąd. Oni pytają gdzie...

    > albo dokad pan jedzie? a co go to obchodzi?

    Dają szansę na zadziwienie odpowiedzią.
    Np. ,,do szkoły w Legionowie" daje ciekawe reakcje.

    > w jakim celu grube Misie zagladaja do bagażnika podczas programu UWAGA Pirat?

    Oni zaglądają i bez tego programu.
    Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

    > szukaja zwłok babci czy nielegalnych emigrantów ?

    Nie, nie szukają.
    Patrzą i wyciągają wnioski.

    > a co niby tam ma byc?

    Permanentna inwigilacja.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2013-01-21 17:19:43
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Oni zaglądają i bez tego programu.
    > Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

    skoro nie zabrania to mogę odmówić?
    W zeszłym roku zatrzymano mnie późno w nocy na takim miejskim pustkowiu i
    poproszono o otwarcie bagażnika. Jako że nie miałem nic do ukrycia więc
    otworzyłem.

    Później się zastanawiałem, jakbym np. był handlarzem złota i przewoził towar
    w sposób widoczny (po otworzeniu bagażnika) to mogliby mnie zabić.

    Kieeedyś znajomy policjant mawiał, że policja ma taki sam przekrój jak
    reszta społeczeństwa. Jeżeli w społeczeństwie jest 30% bandytów to w policji
    będzie tyle samo.

  • 5. Data: 2013-01-21 17:59:50
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-01-21 17:19, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > skoro nie zabrania to mogę odmówić?

    Ale chyba można zażądać protokołu, jak w przypadku dmuchania w balonik?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 6. Data: 2013-01-21 18:04:05
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 16:09:42 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
    > w jakim celu grube Misie zagladaja do baga�nika podczas programu UWAGA
    >
    > Pirat?
    >
    > szukaja zw�ok babci czy nielegalnych emigrant�w ?
    >

    > spoglada z daleka na zawartosc bagaznika przez ulamek sekundy? czego szuka?
    >
    > baga�y?
    >
    > a co niby tam ma byc?
    >

    > wnioskuje iďż˝ kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a dokad
    >
    > to sie spieszymy
    >
    > albo dokad pan jedzie? a co go to obchodzi?

    I nie złociutki. Pytanie dokąd się spieszymy, jak za prędkość złapali jest
    uzasadnione. Na jednym z piratów wydało się po co pytają. Złapali chłopaka. Sytuacja
    była niezbyt czysta bo jechały obok siebie dwa samochody a policjant takim laserowym
    ustrojstwem mierzył z bardzo dużej odległości. Zatrzymali i pytają dokąd się spieszy.
    Na egzamin się spieszy. No to mandat. A tamten że przecież jechały dwa samochody i
    dlaczego jego. Zrobiła się pyskówka. Chłopak że do sądu bo nie płaci bo według niego
    za daleko i te dwa samochody. To mu zakomunikowali że w sądzie zeznają że sam
    powiedział że się spieszy na egzamin. Złapali go za jaja i przyjął mandat. Jak pytają
    dokąd się spieszy to udawać ze się nie słyszało.

  • 7. Data: 2013-01-21 18:54:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > zakomunikowali że w sądzie zeznają że sam powiedział że się spieszy
    > na egzamin. Złapali go za jaja i przyjął mandat. Jak pytają dokąd się

    gówno warta ta woja opowiastka, kogutku...

    na prawie się też znasz? kodeksy piszesz ze szwagrem za stodołą :)

    odpowiedź na zadane pytanie wcale nie oznacza przyznania sie do
    przekroczenia prędkości.

  • 8. Data: 2013-01-21 19:31:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 16:20:53 +0100, Big Jack napisał(a):

    > Głupie to jest, fakt, ale niestety mogą.
    O ile jest otwarty.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 9. Data: 2013-01-21 19:39:49
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-21 16:09, Tomasz pisze:
    > wnioskuje iż kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a
    > dokad to sie spieszymy
    > albo dokad pan jedzie? a co go to obchodzi?

    Powiem Ci że oni są szkoleni w tych gadkach i to bardzo dokładnie. Jest
    to element psychologi. Te wszystkie zdrobnienia, panie Piotrze itd.

    Tu przykład z którego korzystają nie tylko policjanci. Nadużywa tego też
    ryży aż mdli.

    "MÓW DO SPOŁECZEŃSTWA JAK DO MAŁEGO DZIECKA

    Większość treści skierowanych do opinii publicznej wykorzystuje sposób
    wysławiania się, argumentowania czy wręcz tonu protekcjonalnego, jakiego
    używa się przemawiając do dzieci lub umysłowo chorych. Im bardziej
    usiłuje się zamglić obraz swojemu rozmówcy, tym chętniej sięga się po
    taki ton. Dlaczego? ,,Jeśli będziesz mówić do osoby tak, jakby miała ona
    12 lat, to wtedy, z powodu sugestii, osoba ta prawdopodobnie odpowie lub
    zareaguje bezkrytycznie, tak jakby rzeczywiście miała 12 lub mniej lat"

    Co do filowania do bagażnika. Są też plusy tego zabiegu.
    Zdarza się że trafiają na fanty z włamu, przewożone zwierzęta na handel
    np. psy, koty, i inne nielegalnie sprowadzane, a i zwykli ludzie
    pojebani potrafią godzinami przewozić psa w bagażniku. Mówię tu o
    sedanach.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 10. Data: 2013-01-21 19:43:24
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > pyta dokąd się spieszę, to zawsze mówię, że na pogrzeb. Zazwyczaj to ucina

    Z tym przeszukaniem to nie masz racji...
    widuje sie czesto w tv jak na ulicy kaza klamoty z kieszen wyciagac...
    i rewiduja samochody na jakies sobotniej akcji...

    do chaty jak ci wejda to tez juz dupa zbita...

    o wogole to juz jakas paranoja bo u ruskich gdy wlasciciela nie ma w domu na
    chate nie moge wejsc:)