  • 1. Data: 2011-09-27 11:34:09
    Temat: Opony letnie Toyo Proxes T1-R
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    Przymierzam sie jeszcze przed zima do kupna letnich opon. Z opon w
    potrzebnym mi rozmiarze 225/55R17 i rozsadnej cenie okolo 500-600 zl
    zwrocily moja uwage opony Toyo Proxes T1-R. Na oponeo.com maja w sumie dobre
    opinie i bardzo duzo osob je kupuje.
    I teraz mam prosbe do uzytkownikow tych opon czy na postawie wlasnych
    doswiadczen widza jakies powazniejsze ich minusy. I druga sprawa to kwestia
    scieralnosci/zywotnosci. Jak to z nia jest naprawde? Jedni pisza, ze
    wytrzymuja okolo 20-35 tys., a tez czytalem, ze ktos przejezdzil ponad 30
    tys. na uzywanych juz z zuzytym sporo bieznikiem. Dodam, ze opony beda
    uzywane generalnie do spokojnej jazdy i jestem ciekaw jakiego przebiegu
    mozna sie wtedy spodziewac.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2011-09-27 11:58:54
    Temat: Re: Opony letnie Toyo Proxes T1-R
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 10:34, DJ wrote:
> [...]
    > tys. na uzywanych juz z zuzytym sporo bieznikiem. Dodam, ze opony beda
    > uzywane generalnie do spokojnej jazdy i jestem ciekaw jakiego przebiegu

    U mnie po ok. 10kkm miały trochę ponad 2mm i zmiana, przy średniej
    12-14k na bridgestonach RE050. W swojej cenie świetne opony, zetrą się
    może nieco szybciej, ale kleją się drogi dość dobrze.

    Jeśli chcesz coś niedrogiego a dobrego, popatrz też na kumho, KU39
    zastąpiły dość przeciętne 31 i po ok 7kkm na nich jestem cały czas
    zadowolony.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2011-09-27 12:31:00
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > U mnie po ok. 10kkm miały trochę ponad 2mm i zmiana, przy średniej
    > 12-14k na bridgestonach RE050.

    Jak silną trzeba mieć motywację, żeby komplet opon za 3000 zł wymieniać
    cześciej niż olej?

  • 4. Data: 2011-09-27 12:33:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 11:31, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "kamil"

    > Jak silną trzeba mieć motywację, żeby komplet opon za 3000 zł wymieniać
    > cześciej niż olej?

    Olej co 7.5k akurat wymieniałem w tym aucie, teraz w Audi co prawda tak
    często nie trzeba, ale za to cięższa buda opony zużywa równie szybko.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2011-09-27 12:37:30
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 11:31, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "kamil"

    > Jak silną trzeba mieć motywację, żeby komplet opon za 3000 zł wymieniać
    > cześciej niż olej?

    Swoją drogą, skąd takie ceny? Zerkam na ostatnie zamówienie i za komplet
    bridgestonów 225/45/17 wyszło o 1/3 taniej, niż podajesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2011-09-27 12:39:31
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > Olej co 7.5k akurat wymieniałem w tym aucie, teraz w Audi co prawda
    > tak często nie trzeba, ale za to cięższa buda opony zużywa równie
    > szybko.

    Wiem, wiem, tylko nie moge się pogodzić z myślą, że trzeba tyle kasy
    wykładać na opony - przy moim przebiegu ok 20000km rocznie musiał bym
    wydać z 6000zł. Stwierdzam, że jednak kocham swoje 195/65/15, które
    wystarczają na 50000km :)

    Pozdrówki.

  • 7. Data: 2011-09-27 12:41:43
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-27 12:37, kamil wrote:

    > Swoją drogą, skąd takie ceny? Zerkam na ostatnie zamówienie i za komplet
    > bridgestonów 225/45/17 wyszło o 1/3 taniej, niż podajesz.

    225/45 a 225/55 to pewna roznica.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 8. Data: 2011-09-27 12:42:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 11:39, Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    > wykładać na opony - przy moim przebiegu ok 20000km rocznie musiał bym
    > wydać z 6000zł. Stwierdzam, że jednak kocham swoje 195/65/15, które

    Teraz do pracy mam 15 minut piechotą, szkoda samochód rozgrzewać więc
    przestałem w ogóle patrzeć na spalanie czy opony. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2011-09-27 12:49:22
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > Teraz do pracy mam 15 minut piechotą, szkoda samochód rozgrzewać więc
    > przestałem w ogóle patrzeć na spalanie czy opony. :)

    Szczęściarz :)

  • 10. Data: 2011-09-27 12:53:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 11:41, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > 225/45 a 225/55 to pewna roznica.

    Mój błąd, faktycznie spora.. Aż takiej się nie spodziewałem, 30% drożej
    te same opony.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil