  • 1. Data: 2004-02-23 13:28:43
    Temat: Optymizm za zwolnienie z VAT czy nie?
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>

    To jest taki program, jak w BASIC'u, a Wy jestescie interpretorami.
    Powiedzcie czy gdzies error, czy dojdzie do konca. Nie znam sie na
    kwestii kosztorysow, odliczen, ale tak sobie mysle...

    1. Jak rozumiem jest 22%, ale zwolnienie.
    2. To znaczy dostaje sie... dostawcy.
    3. I to duzo sie dostaje, bo nie 7%, ale 22%.

    ALE

    4. Dostawca moze sobie odliczyc?

    5. Czy moze sobie odliczyc koszty budowy nowych instalacji?

    6. Odliczyc moze za budowanie dla koncowego odbiorcy,
    czy odliczyc moze za budowanie dla innego profesjonalisty?

    7. A jezeli moze odliczyc, to bedzie chcial odliczyc sporo budujac?

    8. To moze byc wiec takie 22% zachecenie do rozbudowy sieci
    szkieletowej, dostepu z WAP'ow, DSL'ow itd...?

  • 2. Data: 2004-02-23 14:09:58
    Temat: Re: Optymizm za zwolnienie z VAT czy nie?
    Od: Łukasz Mozer <b...@b...org.invalid>

    Mon, 23 Feb 2004 14:28:43 +0100, na pl.internet.polip, Paul napisał(a):

    > 1. Jak rozumiem jest 22%, ale zwolnienie.
    > 2. To znaczy dostaje sie... dostawcy.
    > 3. I to duzo sie dostaje, bo nie 7%, ale 22%.

    To jak jest w końcu z tym VAT'em za internet? Ja znowuż słyszałem że
    pozostanie 7%, połowa serwisów newsowych grzmi że ma być 0%...

    --
    Łukasz Jarosław Mozer
    http://www.baseciq.org

  • 3. Data: 2004-02-23 14:29:00
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > To jak jest w końcu z tym VAT'em za internet? Ja znowuż słyszałem że
    > pozostanie 7%, połowa serwisów newsowych grzmi że ma być 0%...

    Wszystko się wyjaśni gdy ustawa wyjdzie z senatu bo na razie
    to wszystko jeszcze zdarzyć się może.

    Pix

  • 4. Data: 2004-02-23 21:54:20
    Temat: Re[2]: Optymizm za zwolnienie z VAT czy nie?
    Od: Michał Kożusznik <m...@m...no.spam.net>

    Hello pix,

    Mówią że ma być 0% za internet. Ale nie widzę powodu aby za budowę
    sieci na przykład nie liczyć 22% (np. za urządzenia aktywne).

    Inna sprawa że tepsa za instalację np. DSLa liczy sobie 7% co mnie
    dziwi trochę.

    --
    *** Media-IT Michał Kożusznik ***
    *** sieci inf - bazy danych - multimedia ***