  • 1. Data: 2004-02-23 00:27:27
    Temat: traceroute z tpnetu, netii etc.
    Od: w...@m...serwer.chwilowo.pacany.jedne (eik wek)

    Witam,

    czy istnieja strony w tpnet, lub netii (tudziez na serwerach ich klientów)
    z których mozna wykonac traceroute na wskazany IP?
    w GTS jest taka mozliwosc przez strone http://visualroute.ipartners.pl

    ale akurat routing do mnie (pol34) z GTSm czy Atman mnie niezbyt interesuje,
    bo... wiem, ze na pewno bedzie OK... :)

    bardziej by mi zalezalo na dostepnych podobnych narzedziach którymi moge
    zbadac sciezke tpnet->pol34 albo inetia->pol34 - bowiem te firmy - a zwlaszcza
    tpnet, lubia zaskakiwac i robic przykre niespodzianki.
    ilekroc chce wiedziec, jaka na dany dzien dziwna sciezke dla pakietow do mnie
    wybrala tepsa, musze szukac np. na ircu obcych ludzi z tepsy i prosic ich
    o przysluge pt. 'zrób traceroute do mnie', bo tak sie sklada, ze wiekszosc
    znajomych omija uslugi typu neo/sdi z daleka, a przeciez nie bede prosil
    o wykonanie tracerouta wlasnych klientów ;) (z których z kolei masa to
    wlasnie uzytkownicy neo/sdi)

  • 2. Data: 2004-02-23 08:28:52
    Temat: Re: traceroute z tpnetu, netii etc.
    Od: "Piotr Nowak" <l...@n...com.pl>

    Siec podpieta do Netia i POL34:

    http://www.serwery.pl/?m=f&s=lmtr

    Jak narazie ze strony Netii nie bylo niespodzianek od 2 lat.

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 3. Data: 2004-02-23 09:32:57
    Od: Marcin Gondek <d...@n...e-utp.net>

    eik wek wrote:

    moze pomoze.

    http://www.traceroute.org/#Poland

    -----------
    Marcin Gondek / Drixter * ICQ 99230394 * GG 5576693 * MG8-6BONE
    perl -le's&&\$2)84%2<%X540|.%4&*y^BSD|\!->~X^w: .a-{@-^/print;'
    Neutrin - Vortal systemów nowej generacji http://www.neutrin.pl

  • 4. Data: 2004-02-23 09:33:17
    Od: fakir <m...@m...pw.edu.pl>

    Dnia 2004-02-23 09:28, napisałeś:
    > Siec podpieta do Netia i POL34:
    >
    > http://www.serwery.pl/?m=f&s=lmtr

    koledze chodzilo raczej w drugą stronę IMO... ;-)
    przeczytaj dokładniej..

    --
    pozdrawiam
    Michał Bedyński

    "Szczęście - to dobre zdrowie i słaba pamięć."
    E. Hemingway

  • 5. Data: 2004-02-23 10:55:16
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...wp.pl>

    eik wek wrote:
> [...]
    > zbadac sciezke tpnet->pol34 albo inetia->pol34 - bowiem te firmy - a zwlaszcza
    > tpnet, lubia zaskakiwac i robic przykre niespodzianki.
    [...]

    wyglada tak:

    http://neozdrada.pl/~horizn/gdansk.jpg
    http://neozdrada.pl/~horizn/bialystok.jpg
    http://neozdrada.pl/~horizn/wroclaw.jpg
    http://neozdrada.pl/~horizn/warszawa.jpg
    http://neozdrada.pl/~horizn/krakow.jpg
    http://neozdrada.pl/~horizn/poznan.jpg
    http://neozdrada.pl/~horizn/lublin.jpg

    raczej nie ma powodow by marudzic chociaz mogliby cos zrobic z bramka do
    lublina choc pokazuje niskie pingi to transferami nie zaskakuje, w dzien
    max 10-20kb/s w analogicznym czasie z polpaku mam ok. 100kb/s. reszta ok

    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2004-02-23 11:21:51
    Od: "Grzegorz" <g...@w...expro.pl>

    Ciekawe za to sa tracy z netii do nask....

    --------------------------------------
    | localhost |
    | - |
    | - |