  • 1. Data: 2014-11-24 12:22:10
    Temat: Orange, brak możliwości blokowania identyfikacji numeru
    Od: "tolek" <t...@n...spamu>

    Czym jest podytkowane, że głuptasy z orange uniemożliwiają wyłączenie w
    telefonie wysyłanie swojego ID?
    Po ustawieniu wysyłania ID na NIE, próba dodzwonienia gdziekolwiek kończy
    się komunikatem "Sprawdź usługi operatora" i sygnał taki jakby nie było
    takiego numeru "ti-riiii-ri"
    Czasami dzwoni się do jakiś głupich firm, które lubią wciągać nr do bazy
    swoich spamowych wysyłek stąd też zanim zadzwonię do takich lubię zablokować
    identyfikację numer aby nie trafić na potencjalnego spamującego mnie sms-ami
    po wykonaniu tel.

    Czemu takie play czy t-mobile nie ma z tym problemu tylko orange?
    Za dużo gimbazy i za dużo nadużyć z głupimi telefonami do służb miejskich
    czy jak?

    Albo niepoważne, że na abonamentowym numerze nie można sobie w orange
    wyłączyć z poziomu telefonu PIN-u. Trzeba pismo pisać do nich w tej sprawie.
    Po co taki cyrk?

  • 2. Data: 2014-11-24 13:35:38
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@o...com>

    W dniu 24.11.2014 o 12:22, tolek pisze:
    .
    > Po co taki cyrk?

    Mam wrażenie, że wina leży po stronie fona/ustawieniu konta na Orange.
    Sprawdzałeś w MO?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2014-11-24 13:47:41
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Mon, 24 Nov 2014 12:22:10 +0100, tolek napisał(a):
    <ciach>
    > Albo niepoważne, że na abonamentowym numerze nie można sobie w orange
    > wyłączyć z poziomu telefonu PIN-u. Trzeba pismo pisać do nich w tej sprawie.
    > Po co taki cyrk?

    Ależ można, znajomy ma orange na kartę i może z telefonu sterować. Tylko na
    początku ustawił w ustawieniach u operatora (bodajże na *500) taką
    możliwość, a potem można zmieniać w telefonie to.

    Wódz

  • 4. Data: 2014-11-24 23:43:39
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Wódz, 24 lis 2014 w
    news:1waf5a05fdz08$.11nziqo91lbca$.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

> [...]
    > Tylko na początku ustawił w ustawieniach u operatora (bodajże na
    > *500) taką możliwość, a potem można zmieniać w telefonie to.

    Ja to zrobiłem w ten sposób, że przez Orange Online najpierw ustawiłem
    jakąś tam opcję prezentacji numeru(ale umożliwiającą zmianę tego w
    telefonie) i teraz w razie potrzeby ukrycia numeru wpisuję #31
    #numer_telefonu i dzwonię. W sumie nie jestem pewien czy #31#, ale łatwo
    to można sobie wygooglać.

  • 5. Data: 2014-12-09 15:52:14
    Od: "tolek" <t...@n...spamu>

    > Mam wrażenie, że wina leży po stronie fona/ustawieniu konta na Orange.

    Sam fon odpada, bo wstawiony do niego play nie ma z tym problemu.
    Można sobie to zmieniać do woli i pod play działa bez zająknięcia.

    > Sprawdzałeś w MO?

    Nie miałem jak, bo nie zakładałem tam nawet konta dla tego numeru.
    Ale z tego co tu czytam to w orange wiele rzeczy odbywa się do chałupy przez
    komin.