  • 1. Data: 2011-04-04 18:56:33
    Temat: Orange - przeniesienie numeru
    Od: "lukasz" <n...@s...com>

    Witam serdecznie,

    Chciałem przenieść numer telefoniczny z TPSA do Orange, jednak pani z
    obsługi poinformawała mnie, że ewentualne przeniesienie numeru z powrotem do
    TPSA będzie niemożliwe. Czy to jest prawda? Jeśli tak, to dlaczego taka
    opcja jest niemożliwa do zrealizowania?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-04-04 22:31:21
    Temat: Re: Orange - przeniesienie numeru
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-04 20:56, lukasz pisze:
> [...]
    > powrotem do TPSA będzie niemożliwe. Czy to jest prawda? Jeśli tak, to
    > dlaczego taka opcja jest niemożliwa do zrealizowania?

    To pytanie zadaj raczej tej pani.

  • 3. Data: 2011-04-04 23:04:27
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    lukasz <n...@s...com> wrote:
> [...]
    > TPSA będzie niemożliwe. Czy to jest prawda? Jeśli tak, to dlaczego taka

    blulajn informuje, ze przyjmuje spowrotem numery, poprzenoszone (np.
    do voipow), wiec chyba nie powinno byc problemu.

    a.

  • 4. Data: 2011-04-14 16:11:12
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    lukasz pisze:
> [...]
    > powrotem do TPSA będzie niemożliwe. Czy to jest prawda? Jeśli tak, to
    > dlaczego taka opcja jest niemożliwa do zrealizowania?

    moim zdaniem nieprawda. Problemem może być przeniesienie z ORange gdzie
    indiej niż tpsa. Zastanów sie NAJPIERW co chcesz w ten sposób osiagnąć.
    zazwyczaj w cenie pustego abonamentu TPSA mozna mieć wieeeeele godzin
    rozmów w swiecie GSM, a stacjonarny numer "olać" albo przenieść do
    operatora voip, eradomowa czy co tam jest najtańsze.

    ToMasz

  • 5. Data: 2011-04-17 14:16:37
    Od: "lukasz" <n...@s...com>

    > zazwyczaj w cenie pustego abonamentu TPSA mozna mieć wieeeeele godzin

    Tak, zgadzam się ale zazwyczaj jeden z głównych powodów utrzymywania numeru
    stacjonarnego to internet.