  • 1. Data: 2009-03-24 18:51:04
    Temat: Orange robi w wala...
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Witam wszystkich

    Nie sposob juz sobie przypomniec wszystkich problemow jakie mialem z
    marka Idea/Orange przez ostatnie... 7 lat bycia ich klientem.

    Mialem jakies takie zaciecie, moze i czas, by walczyc, sprawdzac,
    reklamowac, klocic sie... w wiekszosci reklamacje byly rozpatrywane
    pozytywnie, ale nie o to chodzi.

    Tak wiec do sedna sprawy. Po 6 latach wspolpracy konczyla mi sie 3 umowa
    ale postanowilem wciaz trwac wiernie przy Idei/Orange. Po ciezkich
    negocjacjach udalo mi sie uzyskac przy abo 55zl, obnizenie normalnej
    stawki za polaczenie z 55 do 53 gr :):) [na polaczenia do krajowych
    sieci komorkowych i stacjonarnych] no i az 3 prezenty !!, wybor padl na
    dwa darmowe numery, tzn prawie darmowe bo darmowe tylko 180 minut, oraz
    korzystniej w abonamencie, czyli tanie polaczenia do Orange po 40gr.

    Oczywiscie wszystkie prezenty, jak i rabat widnieja na aneksie, jak i sa
    pokazywane na fakturach, zarowna na wstepie, jak i przy poszczegolnych
    polaczeniach w rachunku szczegółowym.

    Stwierdzilem ze posciagam sobie z orangeonline fakturki od tak chyba z
    chwilowej nudy i przejrzalem kilka rachunkow szczegolowych.

    Oto kilka moich spostrzezen [oczywiscie przy kazdym z polaczen jest
    ikonka informuja o promocji, przy kazdym dodam wlascia]:

    siec PTC, czas 2,55 wartosc 1,60, za 3 minuty po lepszej stawce [0,53]
    wychodzi 1,59 - czyli o grosz mniej za 5 sekund dluzej;

    siec PTC, czas 3,28 wartosc 1,91, 3,5minuty po stawce 0,53 = 1,59[3min]
    + 0,27 [0,5min zaokr w gore] - razem 1,86

    to teraz troszke prezentu Korzystniej w Abo :)
    Orange, 1,49min, 1zl, a za 2 min mialo byc 80gr
    Orange, 0,29min, 0,27zl, wg mnie polowa z 40 to 20, ale coz...
    Orange, 4,18min, 2,36zl, za 5min powinno byc 2zl

    no i przykladow tym podobnych jest wiele, a raczej dotyczy to kazdego
    polaczenia poza darmowym numerem na jakie wykonywalem polaczenia.

    Koniec wyzalania :) teraz pytanie:
    1. Ktos z Was ostatnio zauwazyl podobne zjawisko na swoich fakturach ?
    2. Obecnie jaka forma reklamacji dziala najszybciej i najpewnie: list,
    telefon ? Kiedy wystarczyl email, ale teraz sie wycwanili i zadaja
    podania przez email wszystkich danych osobowych lacznie z haslami <lol>

    PS: jezeli ja cos zle rozumuje to bede wdzieczny za naprostowanie !! :)

    Dzieki i pozdrawiam
    AnTi

  • 2. Data: 2009-03-25 07:46:35
    Temat: Re: Orange robi w wala...
    Od: osiek <o...@g...pl>

    lukasz pisze:
> [...]
    > podania przez email wszystkich danych osobowych lacznie z haslami <lol>
    >
    > PS: jezeli ja cos zle rozumuje to bede wdzieczny za naprostowanie !! :)

    Odpiszę Ci tylko to co wiem z ostatniej praktyki. Jakieś dwa trzy
    tygodnie temu padł Orang w moim mieście. Z biura wysłałem jednego maila
    z reklamacją podając tylko na kogo jest zarejestrowany. Po powrocie do
    domu Orange dalej nie działał więc wysłałem drugiego maila a że mam dwa
    telefony zarejestrowane na dwie różne działalności w jednym numerze
    podałem oba numery i dane firm. I o sprawie zapomniałem. Parę dni temu
    przyszedł pocztą list od nich że przepraszają bardzo i dają mi jakiś tam
    rabacik (1/30 abo jako odszkodowanie i 1/30 w ramach miłej współpracy).
    Tak więc można składać reklamację mailem. Przynajmniej tak mówią moje
    ostatnie doświadczenia :)

  • 3. Data: 2009-03-25 07:49:31
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    > Koniec wyzalania :) teraz pytanie:
    > 1. Ktos z Was ostatnio zauwazyl podobne zjawisko na swoich fakturach ?

    Ja zauważyłem, że czas połączeń wykazany na billingu jest dłuższy od tego
    zarejestrowanego w telefonie o 1-3 sekund pomimo tego, że telefon liczy
    czas od momentu "połącz" do "zakończ połączenie" a operator tylko za czas
    nawiązanego połączenia.

  • 4. Data: 2009-03-25 21:31:12
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    q...@x...gazeta.pl napisał(a):

> [...]
    > zarejestrowanego w telefonie o 1-3 sekund pomimo tego, że telefon liczy
    > czas od momentu "połącz" do "zakończ połączenie" a operator tylko za czas

    Poszczegolne polaczenia ciezko weryfikowac, chyba ze nie wykonuje sie
    ich wiele. Przy kolejnym okresie rozliczeniowym wyzeruje licznik w
    telefonie i porwnam pozniej sume czasu polaczen z faktury i telefonu.

    Pewnie sie okaze ze tez walek robia. Zglosze reklamacje telefonicznie i
    zobaczymy jak sie sprawa potoczy.

    Poinformuje na grupie gdyby dzialo sie cos niezwyklego, a jak na te siec
    przystalo na pewno cos bedzie ;-)

    pzdrw

  • 5. Data: 2009-03-25 21:32:54
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    osiek napisał(a):

> [...]
    > rabacik (1/30 abo jako odszkodowanie i 1/30 w ramach miłej współpracy).
    > Tak więc można składać reklamację mailem. Przynajmniej tak mówią moje

    Kiedys tez mi odpisywali i to w miare szybko - do tygodnia - i jakies
    tam promocje dostawalem, ale chyba trafilem na czarna liste i przy
    probie zlozenia reklamacji mailem dostaje prosbe o podanie wszystkich
    danych osobych wlacznie z haslem abonencki na emial. Inaczej,
    zaslaniajac sie jakas tam ustawa, nie rozpatruja reklamacji.

    Jakos zaufania nie mam by przez email podac wszystkie dane i haslo,
    wybiore wiec telefon + poczta i zobaczymy jak sie sprawy potocza

    pzdrw