  • 1. Data: 2009-03-24 10:38:59
    Temat: Zmiana nr (abonament) na inny
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Czy mozna zmienic numer telefonu
    na inny w abonamencie play'a?

    Ile kosztuje taka operacja?

  • 2. Data: 2009-03-24 11:19:29
    Temat: Re: Zmiana nr (abonament) na inny
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Q pisze:

    > Czy mozna zmienic numer telefonu
    > na inny w abonamencie play'a?

    > Ile kosztuje taka operacja?

    Zwykły leń.
    To nie Caritas.

    Na stronie Play jest info. Przed chwilą sprawdzałem. Wysil się i
    poszukaj sam.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 3. Data: 2009-03-24 11:34:47
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    Flo pisze:

    > Zwykły leń.
    > To nie Caritas.
    >
    > Na stronie Play jest info. Przed chwilą sprawdzałem. Wysil się i
    > poszukaj sam.

    skoro nie masz ochoty mu odpowiadać to po cholerę się odzywasz, myślisz
    że Ty wszystko umiesz najlepiej i trzeba nauczyć innych, a może mu się
    nie chce szukać i woli zaptać
    az

  • 4. Data: 2009-03-24 12:50:53
    Od: Trzeci <t...@p...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 12:34:47 +0100, Tomek napisał(a):

    > skoro nie masz ochoty mu odpowiadać to po cholerę się odzywasz, myślisz
    > że Ty wszystko umiesz najlepiej i trzeba nauczyć innych, a może mu się
    > nie chce szukać i woli zaptać
    > az

    Maturę też mu ktoś za niego napisze/ napisał?
    Dzieci też ktoś za niego mu zrobi?

  • 5. Data: 2009-03-24 13:04:38
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Trzeci" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Maturę też mu ktoś za niego napisze/ napisał?
    > Dzieci też ktoś za niego mu zrobi?

    nie, ale dostęp do www może mieć ograniczony a do grupy nie

  • 6. Data: 2009-03-24 13:22:25
    Od: Trzeci <t...@p...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 14:04:38 +0100, gasper napisał(a):

    > nie, ale dostęp do www może mieć ograniczony a do grupy nie

    A zadzwonić do BOK i zapytać się, to chyba może?
    Czy też nie ma telefonu?

  • 7. Data: 2009-03-24 14:05:29
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    Trzeci pisze:

    > A zadzwonić do BOK i zapytać się, to chyba może?
    > Czy też nie ma telefonu?

    następny uzdrowiciel rzeczywistości, ....chłopie a co Cię to obchodzi
    kto mu dzieci będzie robił patrz na swoja kobitę, żeby Tobie inni nie
    zrobili

  • 8. Data: 2009-03-24 17:43:36
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Tomek pisze:

    > następny uzdrowiciel rzeczywistości, ...

    Jak tak dalej pójdzie to zaczną sie pytania typu
    "gdzie kupić papier toaletowy"

    Sorry ale klient zdecydował się na Play. Skoro już korzysta z tej sieci
    i ma dostęp do netu to wystarczy wejść na stronę opa, zassać cennik i
    zobaczyć ile to kosztuje. Nie wspomnę o tym, że wypada mieć cennik usług
    sieci z której sie korzysta.

    Tylko po co?

    Będzie czas tracił. Zawsze przecież znajdzie frajera co mu na tacy poda
    tak prostą informację

  • 9. Data: 2009-03-24 18:13:20
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko po co?
    >
    > Będzie czas tracił. Zawsze przecież znajdzie frajera co mu na tacy poda tak
    > prostą informację

    to po ch... ta grupa? wszystko możesz przecież poszukać na stronach albo
    zadzwonić na infolinie...

  • 10. Data: 2009-03-24 18:32:09
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Na stronie Play jest info. Przed chwilą sprawdzałem. Wysil się i poszukaj
    > sam.

    wlasnie nie moge znalezc - gdybym znalazl,
    to bym nie pytal;

    co teraz?

    nazwiesz mnie idiota, bo nie potrafie
    znalezc "tak banalnej informacji"?