  • 1. Data: 2015-05-09 11:09:57
    Temat: Orange - skarbonka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś używa usługi o nazwie Skarbonka?

    Cytat z ich strony www:

    Skarbonka

    W usłudze Skarbonka w Orange, za każdym razem gdy doładujesz swoje konto,
    otrzymasz 5% ekstra wartości doładowania, które trafi bezpośrednio do Twojej
    Skarbonki. Włącz usługę i sprawdź jak szybko Twoja Skarbonka napełni się
    bonusowymi złotówkami.

    Cennik: - aktywacja usługi 0,00 zł jednorazowo

    Brzmi jakby same zalety - jaki tu jest haczyk?
    Jak się używa tych środków ze Skarbonki?
    Czy włączenie Skarbonki wyłącza coś innego, potrzebniejszego?

  • 2. Data: 2015-05-09 11:15:07
    Temat: Re: Orange - skarbonka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 May 2015 04:09:57 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > bonusowymi złotówkami.
    > Cennik: - aktywacja usługi 0,00 zł jednorazowo
    > Brzmi jakby same zalety - jaki tu jest haczyk?

    Nie ma, taki tam bonus dla wiernego klienta, 5%, coz to jest.

    > Jak się używa tych środków ze Skarbonki?

    Opisane na stronie ktora najwyrazniej czytales.

    J.

  • 3. Data: 2015-05-09 11:29:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie ma, taki tam bonus dla wiernego klienta, 5%, coz to jest.

    :-) czyli warto włączyć skoro to nic nie boli. 5% lepsze od 0%.

    > Opisane na stronie ktora najwyrazniej czytales.

    Nie jest opisane akurat na tej stronie.
    Musiałbym poszukać pełnego pdf'a z regulaminem usług.
    Cytowałem skróconą stronę gdzie się włącza/wyłącza usługi.

  • 4. Data: 2015-05-09 12:09:05
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 09.05.2015 o 11:29, Pszemol pisze:

    > :-) czyli warto włączyć skoro to nic nie boli. 5% lepsze od 0%.

    > Nie jest opisane akurat na tej stronie.
    > Musiałbym poszukać pełnego pdf'a z regulaminem usług.
    > Cytowałem skróconą stronę gdzie się włącza/wyłącza usługi.

    Korzystam. Gdzieś tam jest opisane, że można przelać
    na konto główne gdy zgromadzi się min. 5zł.

  • 5. Data: 2015-05-09 12:35:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kern" <k...@w...pl> wrote in message

    > Korzystam. Gdzieś tam jest opisane, że można przelać
    > na konto główne gdy zgromadzi się min. 5zł.

    Fajnie, dzięki za odzew - włączyłem i zobaczymy co z tego będzie.
    Włączyłem też "Masz za staż" - nie wiedziałem że trzeba to włączać:

    "Masz za staż
    Teraz w Orange możesz dostać nawet 30%, jeżeli jesteś z nami dłużej.
    Wystarczy, że przynajmniej raz na 25 dni będziesz doładowywać się nominałem
    25zł lub większym. Jeżeli korzystałeś z naszej promocji 10% więcej, to teraz
    możesz w podobny sposób otrzymywać dodatkowe środki do wykorzystania w
    Orange (na rozmowy, sms, mms i transfer danych). Wysokość bonusu zależy od
    twojego stażu w sieci: Przez pierwszy rok dostajesz 10% więcej. Przez drugi
    rok dostajesz 20% więcej. Przez trzeci i każdy kolejny rok dostajesz 30%
    więcej."

    Ciekawe czy te lata stażu liczą od pierwszej aktywacji numeru czy od
    pierwszego włączenia usługi/promocji "Masz za staż".

  • 6. Data: 2015-05-09 15:18:37
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 09.05.2015 o 12:35, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Ciekawe czy te lata stażu liczą od pierwszej aktywacji numeru czy od
    > pierwszego włączenia usługi/promocji "Masz za staż".
    Tego nie wiem. Staram się doładowywać jak najmniej.
    Nie wyrabiam tej opcji.
    Jestem w taryfie Yes.
    Przy moim profilu korzystania z komórki jest najtańsza.

    Strona www jak dla mnie ciężka, jednak Orange najtańsze,
    dlatego korzystam...